Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 23 maart 2021

Eau de Lavande


Dit keer heb ik een vrij simpele kaart voor jullie.
De basis is een dubbele gebroken witte kaart.
Daarop een purperkleurige oplegkaart die ik door een embossingfolder heb gehaald.
De afbeelding is weer van Stamperia uit het mooie blok 'Provence'.


Ik ben echt fan geworden van dit merk en moet me inhouden om niet alles te kopen want ik heb nog zoveel ander papier wat ook op moet.
Om het plaatje heb ik een heel mooi bloemetjesbandje/kantje gedaan wat het een geschulpt effect geeft.
Eronder een voile stippeltjeslint.
En om het af te maken in de hoeken plakparels.
Ik lees weer graag wat jullie er van vinden.

groetjes van Ank

 

12 opmerkingen:

Marjan zei

Mooi en romantisch, echt een heel vrouwelijke kaart door de kleurtjes, het plaatje en de afwerking. Gaaf die embossing achtergrond, staat er mooi bij.

Anita van Deur zei

Hij is prachtig je kaart, ik snap waarom je gevallen bent voor dit merk :), fijne dag.

Monique zei

Oh, dit is echt een plaatje Ank. Wat heb je dit mooi gedaan. Ik vind Stamperia ook een geweldig merk. Maar net als jij heb ik ook nog zoveel papier. Maar als het echt een supermooi blok is ga ik toch voor de bijl.
Groetjes, Monique

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart. Ik vind de kaart beslist niet eenvoudig.. je bent aan het freubrken geweest met het mooie lintje om het plaatje. Leuke geemboste ondergrond. Ik snap dat he deze materialen erg mooi vind. Want dat zijn ze ook. Je kaart is een plaatje!. Groeten Trijntje

Anneke zei

Ik ruik de lavendel....dit kaartje doet me verlangen naar de Provence.
Supermooi versierd met dat geschulpt lintje. Heel mooi kaartje!

!neke zei

Super mooi !!!
Prachtige tinten !
groeten Ineke

LisannesKaartenhobby zei

Prachtige kaart! Eenvoudig maar met oog voor detail, mooi!

Hobbygroet Lisanne

Nicole Parmentier zei

Heerlijk lavendel!! Ik krijg spontaan heimwee naar Frankrijk van dit lieve romantische kaartje...

Els zei

Wat een mooie kaartje met deze kleuren.
Groetjes, Els

Eri zei

Een prachtige kaart met het mooie plaatje. En wat een chique mal heb je gebruikt, heel fijntjes!
Groetjes, Eri

Elly zei

Je zegt een eenvoudige kaart, maar hij is heel mooi en dan dat kantje erbij, super gedaan.
groetjes Elly

Je@net zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Ank!