Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 25 maart 2021

Week 12 van 52 WTC

 


En alweer een week voorbij, het is bijna niet bij te benen, we zitten alweer in week 12!
Donderdag dus kerstkaartendag bij het blog van 52WTC en uiteraard doe ik weer mee.
Vandaag een beetje anders dan anders kaart vooral vanwege de kleur.
De goudkleurige onderdelen heb ik gerecycled van een oude kerstkaart.


Daar heb ik papier bij gezocht en vond in mijn voorraad dit roze papier met gouden stippen, en hoewel het geen traditionele kerstkleur is vond ik het er wel mooi bij passen.
De drie gouden cirkels had ik ook nog ergens van over gehouden dus deze kaart past helemaal in het kader van 'use your stuff' !!

Fijne dag!
groetjes van Ank




20 opmerkingen:

Annerieke zei

Wat een mooie lieve kaart. De kleuren matchen heel goed bij elkaar. En het hert, wat zal ik zeggen, ik ben gek op herten. Wij zien op het moment vaak edelherten als we gaan wandelen en ik ben elke keer weer onder de indruk en van binnen juich ik dan heel hard. Ik las dat je zo'n fan bent van Stamperia, help....ik heb net 2 paperpads besteld, ik ben wel een beetje bang dat ik het te mooi vind om te gebruiken, hihi.
Groetjes, Annerieke

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi slimline kaart leuk dat grote kader erop met hert en andere leuke details
groetjes ellen

Trudy zei

Leuke flitsende kerstkaart!
Groetjes Trudy

Jantine zei

Heel leuk, Ank, deze kaart met gerecyclede materialen!
Goed gecombineerd met je papier!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie originele kerstkaart Ank. Leuk om dingen te hergebruiken.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige kerstkaart!!!
Gezellig dat je er bij bent deze week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Laurespage zei

Je hebt alles mooi samengebracht tot een mooi geheel Ank !
Groetjes, Laurette

Rosina zei

Prachtig deze gerecyled kerstkaart Ank...zo sprankelend met die gouden accentjes erop..
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Rosina zei

Prachtig deze gerecyled kerstkaart Ank...zo sprankelend met die gouden accentjes erop..
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Hetty P. zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
Ik vind het wel iets hebben in deze roze kleur en het goed maakt het meteen kerstig.
Fijne dag,
Hetty

Anita van Deur zei

Heel mooi Ank, het geeft mij een goed gevoel als ik kan recyclen, en bij jouw kon het alles past heel mooi bij elkaar.

Diny zei

Wat een leuke kaart is dit Ank....mooi met het goud en roze.
Je hebt er weer een mooie nieuwe kaart van gemaakt!
Groetjes Diny

Eri zei

Ja, de tijd vliegt gewoon voorbij, maar je hebt toch weer een leuke kerstkaart om te laten zien. Tof met dat roze en goud!
Groetjes, Eri

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart.
Je ziet wel , je kunt altijd wel weer iets gebuiken,va oudere kaarten.
Groetjes Elle-jeanne

Yvonne zei

Wat een gezellige kaart heb je gemaakt, Ank.
Leuk het goud op je kaart.

Groetjes,
Yvonne.

Elly zei

Juist leuk om geen traditionele kleuren te gebruiken, Heel leuk deze kaart.
Groetjes Elly

martina's kaartjes zei

een leuke, feestelijke kaart,
grtjs, martina DT 52 WTC

Wybrich zei

Prachtige kaarten heb je de laatste tijd gemaakt.

!neke zei

Super gave kaart !!!!
Leuk dat recyclen !!!!
groeten Ineke
DT 52 WTC

Marjan zei

Het past zeker heel mooi en zo heb je meteen een niet traditionele kaart, gaaf Ank!