Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 26 maart 2021

Graphic 45 voor Lift Challenge Blog

 Mijn tweede post voor vandaag.
Blijkt dat mijn vorige post de 1000e was, dat had ik zelf toen ik vanmorgen postte helemaal niet in de gaten!
Het begon allemaal in juli 2011 met dit kaartje.
In het begin kreeg ik nog niet veel reacties maar dat is inmiddels gelukkig wel anders.
Dankjewel daarvoor en ook al die trouwe volgers, ik ben er erg blij mee.

Dan heb ik ook nog een kaart om te laten zien.
Vanmiddag had ik ineens een idee en die kaart kan nog tot 18.00 uur meedoen met het Lift Challenge Blog dus daarom nog een een post vandaag.


Ik kwam het stencil met de luchtbellen tegen en bedacht me dat ik in een set ephemera kaarten van Graphic 45 een afbeelding had van een duiker.
Het is de set 'Voyage Beneath the Sea'.


Met het stencil en reliëfpasta heb ik de luchtbellen gemaakt op een met distress inkt gesponste achtergrond.
De duiker heb ik netjes uitgeknipt evenals wat visjes en een zeester.
Dat allemaal verhoogd opgeplakt.
De rest spreekt voor zich.


Ook de binnenkant heb ik een beetje versierd.

Het is dus al mijn derde inzending voor deze challenge.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Allemaal een fijn weekend!
groetjes van Ank



UPDATE: Ik heb de challenge gewonnen!!!



12 opmerkingen:

Marjan zei

Gaaf die luchtbellen! Schattig die springende visjes erin! En een héél toffe kaart, erg leuk die duikhelm en mooie tekst met zeewier! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Ank!

Eri zei

Toffe onderwaterkaart, wat leuk met de luchtbellen met die structuurpasta!
Gefeliciteerd met je 1001 ste post! Tjonge al 10 jaar aan het bloggen, ik zit op de helft.
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Hoi Ank,
wat een gave kaart is dit. Zo mooi die luchtbellen.
En wat leuk dat je opeens zag dat je al 1000 blogberichten hebt geschreven. Ach ja, in de eerste periode had ik ook niet veel reacties. Dat komt vanzelf en dan stabiliseert het een beetje.. Maar leuk dat we elkaar gevonden hebben in elk geval.

Anita van Deur zei

Prachtig je kaart, gaaf die luchtbellen op de mooie achtergrond, ben helemaal weg van je kaart, gefeliciteerd 10 jaar bloggen.

Els zei

Wat heb je dit leuk gemaakt met het onderwater tafereeltje. De luchtbellen springen er echt uit. Een pracht kaart zo.
Groetjes, Els

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuke details met de visjes luchtbellen enz...
gefeliciteerd met je 1001e post
ik blog ook al zo'n 13 jaar helaas strandde in mijn 1e blog half 2018 door linken agressieve reclames en ben ik een nieuw blog gestart in dat zelfde jaar.
Ik heb net als jij er heel plezier in zo leuk om bij elkaar langs komen en ideetjes op te doen en een reactie achter te laten kan ik altijd van genieten.
groetjes ellen

Nicole Parmentier zei

Ik vind je kaartje heel leuk en origineel! Echt mooi die bellen in de achtergrond en je ouderwetse duiker past er perfect bij. Ook de binnenkant is niet vergeten. (Dat zijn bij mij altijd extra punten hè!) Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge en nog proficiat met je 1000e post!

Cornelie zei

Ja joh, je 1000e post, tof is dat! Een poosje terug had ik dat ook, maar ik zie dat ik net een paar maanden eerder als jij bent gestart, grappig! We houden het al best lang vol zo ;-)
Je bent lekker op dreef zeg met deze challenge en wat een tof kaartje is dit geworden. Super mooi geheel, heel tof kaartje. Bedankt weer Ank!

Sarah - Crea S zei

Wat een chique kaart Ank! Echt knap hoor! Groetjes, Sarah

Angelique zei

Gefeliciteerd met je 1000e post, super zo veel. Echt een prachtige kaart voor de liftchallenge, mooi de verhoogde luchtbellen. Heel erg lief paaskaartje, ik maak ze ook nooit.
lieve groetjes Angelique

Annerieke zei

Geweldig, wat een prachtige kaart. Mooie achtergrond met de luchtbellen, leuk hoe je een aantal elementen hebt uitgeknipt en verhoogd hebt opgeplakt.
Groetjes, Annerieke

Monique zei

Wat een supermooie kaart! Die duikhelm is gaaf maar de luchtbellen vormen ook een mooie toevoeging. Gefeliciteerd dat je alweer over de 1000ste challenge heen bent.
Lieve groetjes Monique