Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 26 maart 2021

Paaskaart

 


Vandaag heb ik zowaar een paaskaart om te laten zien.
Andere jaren maakte ik ze eigenlijk niet want ik ben niet gewoon om dan kaarten te sturen.
Maar nu in coronatijd is alles anders en ga ik er wel een paar versturen, vandaar.
Ik heb er oude papiertjes voor gebruikt en ik ben gaan voortborduren op de kleurtjes van de bloemetjes in het dessinpapier.
De uitgestanste lila bloemetjes had ik nog liggen en die pasten er perfect bij.
De blaadjes zijn van kant en heb ik van elkaar losgeknipt voordat ik ze opplakte.


Op het staartje heb ik een kleine pompon geplakt.
De tekst heb ik gemaakt met letterstickertjes van Adornit.
Voor het gemak heb ik er meteen maar twee gemaakt.
Ik lees weer graag wat jullie er van vinden.

groetjes van Ank

5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat zijn ze leuk je kaartjes en mooi dp papier en zo ruimt het mooi op Ank.

Caroline Cards zei

Wat een mooie kaarten en dat pompon staartje is geweldig leuk gevonden!
Normaal maak ik ook geen paaskaarten, maar dit jaar is alles anders.
Fijn weekend en groetjes, Caroline

Marjan zei

Ze zijn supercute, mooie kaartjes en lief de pompom als staartje! Ik stuur ze zo goed als nooit, alleen als ik ze moet maken voor een DT challenge ;)

Eri zei

Oh, ze zijn superschattig Ank! Wat geinig met het pompon staartje.
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Oooh deze twee zijn ook geweldig. Ik heb er ook een heel stel gemaakt en verstuurd. Mijn moeder vind het zo leuk. Wij doen het nu al een aantal jaren. Dit jaar wel erg veel gemaakt... 41... Liep wat uit de hand. Maar wel leuk in deze tijd om een kaartje te versturen. Je hebt ook erg mooie materialen om ze te maken. Jij alvast. Fijne paasdagen Groeten Trijntje