Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 12 maart 2021

Liftchallenge #159, structuur

 



Bij het  Lift Challenge Blog willen ze een kaart met structuur d.m.v. een stencil en bijvoorbeeld structuurpasta of gesso of .................alles wat maar een beetje structuur geeft en er duidelijk bovenop ligt.
Daar had ik meteen een idee bij met een stencil wat ik nog niet zo lang geleden had aangeschaft.

Eerst heb ik met distress inkt een achtergrondje gepoetst en dat uitgestanst.
Daarop met het stencil en Deko-schnee paste van Prandell een deel van de tekst aangebracht.



Toen heb ik de kaart op een witte dubbele kaart met linnen structuur geplakt en daarbij aan de rechterkant een paar stukjes lint eronder geplaatst.
De bloemen had ik nog uitgestanst liggen, die heb ik verhoogd aangebracht en met enamel dots de harten gemaakt.


Met kleine letterstickers het woord liefs gemaakt en nog een aantal plakparels boven en onder  opgeplakt.
Het is een kaart die je zomaar naar iemand kan sturen zonder speciale aanleiding.



Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en lees heel graag jullie reacties.
Fijne dag!

groetjes van Ank

20 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Wat mooi hoe de letters er echt op liggen. Dat heb je supernetjes gedaan, ik weet uit ervaring dat dat niet heel gemakkelijk is, knap hoor! Bedankt voor het meedoen met de DCL challenge.

Marjan zei

Ik vind het een beauty! De tekst is echt heel mooi gelukt, zoals Nicole al zegt.
Fijn dat je weer meelift met ons, Ank!

!neke zei

Werkelijk super mooi !
Groeten Ineke

Trudy zei

Wow wat een schitterende kaart voor de liftchallenge! De liftchallenge is mij dit keer een beetje te lastig! Voor jou niet zo te zien!
Groetjes Trudy

Rimmie zei

Mooi kaartje! Geeft een heel gaaf effect de structuurpasta!

Groetjes

Rimmie

Scraptastisch zei

Wow wat gaaf Ank, die letters heb je echt keurig gedaan met de pasta en het is een heel lief kaartje geworden en je woordje liefs past dus perfect!
xx Gerie

Annerieke zei

Wat een prachtige kaart Ank. De structuur die je gebruikt heb is ook erg mooi, je ziet het er zo goed op liggen. Ik vind de kleuren en alle accenten ook zo leuk.
Groetjes, Annerieke

Els zei

Wat een pracht kaart heb je weer gemaakt Ank. Zo leuk met dat structuur en deze kleur.
Groetjes, Els

Danielle zei

Echt een heel mooie lift! Prachtig gedaan, die tekst met de pasta. Super netjes en mooie kleurtjes. Fijn weekend!

Danielle zei

Erg mooie lift! Prachtig gedaan die tekst, super netjes. En mooie kleurtjes heb je gebruikt. Fijn weekend!

Eri zei

Wow, ik vind hem geweldig leuk met de tekst die er zo mooi bovenop ligt!!
Groetjes, Eri

Angelique zei

Echt heel erg mooi, super hoe de letters er zo netjes bovenop liggen. En mooi het zachte groen.
groetjes Angelique

GerJanne zei

Heel mooi kaartje! Prachtig gelukt met die structuur. EN je kleuren groen zijn super.

Elly zei

Hij is echt heeeeeel mooi!! Hoe mooi het structuur erop ligt, zo fijntjes ook.
Super.
Groetjes Elly

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi, heel fijntjes Ank. Dat tere groen en die mooie layout. Ik vind hem top.
Lieve groetjes Miranda

Marijke zei

Dit is wel een heel mooi liftkaartje hoor! Super leuk gedaan met die tekst die er zo mooi uitspringt! Groetjes Marijke.

Trijntje zei

Wst een mooie kaart Ank. Leuke kleur groen. Mooie afwerking. Leuke achtergrond met de teksten. Groeten Trijntje

Henriët zei

Prachtige kaart! Wat geeft dat een leuk effect zo met de tekst. Mooi met de groene accenten.
Groetjes van Henriët

Anita van Deur zei

WoW wat een prachtig kaartje, mooi hoe je alles combineerde. Mooi effect met de tekst.

Cornelie zei

Heel mooi. Prachtige stencil, zo gedetailleerd! Erg mooi gelukt ook. Dank je wel weer voor het meedoen met de Liftchallenge Ankie!