Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 11 maart 2021

Kerstkaartendonderdag, 52WTC week 10

 


Week 10 al weer en donderdag dus weer tijd voor de wekelijkse kerstkaart.
Die doet natuurlijk weer mee met het blog 52WTC
Het gaat lekker zo met de kerstkaartenproductie.

Op de dubbele groene basiskaart heb ik een oplegkaart geplakt die met kerstballen was geëmbost.
De randjes heb ik met inkt bewerkt.
De cirkel is gestanst uit papier van Stamperia en heb ik verhoogd opgeplakt.
De kerstster van MD maar weer eens tevoorschijn gehaald en verder wat sterretjes opgeplakt.

Dan heb ik ook weer een nieuwe volger, Marja, heel leuk dat mijn volger bent geworden.
Ik hoop dat je hier nog af en toe wat vindt ter inspiratie!
Iedereen weer bedankt voor de leuke reacties maar kritiek is ook welkom hoor, ik lees het allemaal graag!

groetjes van Ank




24 opmerkingen:

Jantine zei

Mooie kleurrijke kaart, Ank! Leuk gedaan!
Fijn dat je er weer bij bent deze week bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Anita van Deur zei

Wat een mooie kerstboom Ank het is een mooi geheel geworden.

Trudy zei

Mooie kerstkaart met die prachtige kerstster en die leuke bonte kerstboom!
Groetjes Trudy

Eri zei

Een leuke kaart met de embossing achtergrond. De prachtige kerstroos lijkt net echt, en is een echte blikvanger net als het leuke plaatje van de kerstboom.
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de geemboste achtergrond en de kleurrijke kerstboom
groetjes ellen

Diny zei

Wat een leuke kaart Ank....mooi met de embossing achtergrond!
Groetjes Diny

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en die poinsettia is een echte blikvanger. Ook een mooi plaatje en achtergrond!
groetjes, Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke kleurrijke kerstkaart Ank. Ik dacht eerst dat je de kerstboom ook zelf had gemaakt, die is leuk. Toen zag ik dat het onderdeel van het plaatje was. Je bloem is ook een mooie blikvanger.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Caroline zei

wat een leuke kaart, heel apart met boom en kerstroos
groetjes Caroline

Sarah - Crea S zei

Tof kaartje! De oplegkaart is voorzien van een mooie embossing en de kerstboom ziet er leuk uit. Tof dat hij opgebouwd is uit verschillende stukken. Is misschien nog een leuk idee om mee te nemen en restjes papier op te gebruiken.. Groetjes Sarah

!neke zei

Prachtige kaart !!!!
Leuke boom ook !
groeten Ineke
DT 52 WTC

Annemarie en Merit zei

prachtig deze mooie kerstkaart.
Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie fleurige kerstkaart heb je gemaakt. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

Wilma zei

Wat een LEUKE en KLEURRIJKE kerstkaart is dit Ank.
Liefs Wilma ☺☺☺

Laurespage zei

Prachtige,kerstkaart,en je kerstboom is top !
Groetjes, laurette

Rosina zei

Heel mooi je kerstkaartje Ank. leuk die embossing achtergrond en die mooie poinsettias is echt de blikvanger deze keer...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Trijntje zei

Het is een mooie kerstkaart. De bloem staat er erg mooi op. Leuke embossing. Groeten Trijntje

Yvonne zei

Mooie kleurige kerstkaart heb je gemaakt Ank.

Groetjes,
Yvonne.

Henriët zei

Wat een mooie kerstkaart. De kerstster maakt het helemaal af!
Groetjes van Henriët

Elly zei

Wat een gave kerstboom op je kaart!
Je kaart is heel mooi.
Groetjes Elly

Bernadet zei

Wat een mooie kaart Ank.
Die kerstboom is superleuk

Marjan zei

Het boompje viel me meteen op, zo gaaf! Mooi kaartje Ank, veel op te bekijken!

marian zei

Een prachtige kerstkaart weer, en ja de kerstster blijft ook nog steeds mijn favoriet. Ik heb hem ook deze week weer gebruikt.
Groetjes van Marian.

Margo zei

Wat een mooie kerstkaart
Groetjes
Margo