Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 4 maart 2021

Maandchallenge 52 WTC

 


Omdat ik nog op tijd wil zijn voor de maandchallenge bij 52WTC vandaag bij wijze van uitzondering een tweede post.
Ze willen graag sterren zien op de kaart, nou ik denk dat ik daar wel aan heb voldaan met deze kaart.
De oplegkaart heb ik met een embossingfolder bewerkt en langs de randen met distress inkt.
Om de gestanste cirkel uit houtpapier heb ik allemaal sterren geplakt van Stamperia, daar is ook het plaatje van en het reepje eronder.
Verder heb ik weer houten sterretjes op de blauwe sterren geplakt en een zilverkleurige tekst op de reep.
Sterren genoeg zou ik zo zeggen!

groetjes van Ank

15 opmerkingen:

Jantine zei

Aan sterren geen gebrek, Ank. Leuke kaart en fijn dat je meedoet met de challenge van 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Rosina zei

Een prachtig kerstkaartje heb je voor deze sterren challenge gemaakt Ank
heel leuk die krans me t sterren op en ook een hele mooie achtergrond embossing
bedankt voor je deelname
Groetjes Rosina
DT 52 WTC

Trijntje zei

Wat een mooie kaart met de leuke sterren.. mooie kleuren.groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Prachtige sterrenkaart mooi plaatje van de wolf Ank.

Elly zei

Een hele mooie kaart Ank, en hij is zeer zeker geslaagd.
Groetjes Elly

!neke zei

Heel mooi met die geëmboste achtergrond !!
groeten Ineke
DT 52 WTC

!neke zei

Misschien reageer ik twee keer .....
Was alles ineens verdwenen.
Maar mooi die geëmboste achtergrond.
Geslaagd geheel !!!
groeten Ineke
DT 52 WTC

Yvonne zei

Heel mooi gemaakt Ank, en zeker genoeg sterretjes op je kaart.

Groetjes,
Yvonne.

Marjan zei

Nou, met de sterren op je kaart zit het wel goed en wat zijn ze mooi zo allemaal bij elkaar! Prachtige tinten ook, mooie kaart Ank!

Wies zei

Een hele leuke kerstkaart met mooie geëmboste achtergrond met sterren en sterrenrand rond het plaatje.
Fijn weekend.
Groetjes, Wies

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou sterretjes genoeg op je mooie kaart Ank. Leuk met die geëmboste achtergrond en het plaatje is ook mooi vind ik. Gaaf zoals je sterren op sterren hebt geplakt, dat geeft echt diepte aan je kaart.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Freubelmina zei

Ontzettend leuk gedaan zo met de sterren Ank.
Een prachtige kaart.
Fijn weekend xx

Els zei

Een leuke kaart met de embos achtergrond en het leuke plaatje.
Fijn e dag en groetjes, Els

Bernadet zei

Toevallig hier op je blog beland en toen zag ik deze leukerd!
Supermooie kaart en wat een leuke mal is dat.

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt voor de Challenge.
Bedankt voor het meedoen!
Groetjes Suzan
DT 52WTC