Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 6 maart 2021

Vissen van Stamperia

 


In het blokje 'Forest' van Stamperia zit één vel met vissen en de kleuren vind ik erg mooi.
Met een grote cirkel heb ik de vissen uitgestanst.
De vierkante oplegkaart was wit en heb ik met distressinkten Speckled Egg en Peeled Paint kleur gegeven.
Omdat op het dessinpapier een mandala was getekend heb ik met de grote mandalastempel gedeeltelijke afdrukken gemaakt en die wit geëmbost.
Om het geheel iets speelser te maken heb ik een vis uitgeknipt en die heb ik verhoogd opgeplakt.
Met transparante perlenpen nog wat waterbelletjes gemaakt.
Geen tekst, dan is de kaart multi-inzetbaar!

Ook kan ik weer een nieuwe volger verwelkomen, Antje leuk dat je me hebt ontdekt en fijn dat je me bent gaan volgen. Ik hoop dat ik je kan inspireren met mijn maaksels.

groetjes van Ank

13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat zijn het prachtige vissen, leuk de gedeeltelijke stempel afdrukken Ank.

Bernadet zei

Dit is wel heel erg mooi zo Ank!
Supermooi dat plaatje en hoe je die waterdruppeltjes hebt gemaakt.
Je schreef dat je problemen met blogs hebt betreft volgers, Ik heb er geen verstand van hoor, maar toch gek dat je wel in kunt loggen op je account en dat het bij volgen ineens niet meer gaat. Heeft dat te maken met het nieuwe bloggen denk je? Blogs deed bij mij ook raar toen ze gingen vernieuwen;)
Maar goed, weet je nu ook voortaan te vinden;)

Elly zei

Heel mooi gedaan en die mandala is super.
Groetjes Elly

Henriët zei

Super leuke kaart! Het lijkt net een echt aquarium. Mooi met de mandala stempel.
Groetjes van Henriët

Eri zei

Een heel mooie kaart met het vissenplaatje. Wat leuk dat je de mandala ge-embost hebt.
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje wat een mooi vissenplaatje heb je gebruikt en mooie mandala stempel heb je gebruikt
groetjes ellen

Laurespage zei

Een heel mooie vissenkaartje met prachtige kleuren en heel leuk zijn de waterdruppels!
Fijne zondag, Laurette

Annerieke zei

Ohh dat is mooi zeg. Wat leuk dat je de mandala terug laat komen, met de witte embossing komt de mandala ook goed uit. De vissen op het papier zijn erg mooi, leuk hoe de ene vis verhoogd is, mooi effect geven de luchtbelletjes.
Groetjes, Annerieke

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart Ank. Je bent lekker creatie bea geweest. Leuk met de witte embossing*. Geeft een heel leuk effect. . Mooi papier met de vissen. . . Lekker gefreubeld . zo te zien. Groeten Trijntje

Ellen zei

Heel mooi kaartje!

groetjes, Ellen

Marja Sch zei

Wauw wat een schitterende vissenkaart heb je ervan gemaakt. Erg leuk samen met witte embossing. Groetjes Marja

Els zei

Een heel mooi kaartje en mooi de achtergrond met Speckled Egg en peeled paint past er perfect bij.
fijne dg en groetjes, Els

Marjan zei

Mooi!! De mandala stempel in witte embossing is prachtig hierbij, net als de wat verhoogd opgeplakte vis, ik vind het een prachtig kaartje!
Snap wel dat je vissen mooi vindt, zijn ze ook!