Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 19 maart 2021

Mandala stempelen


Bij  het blog van Dutch Card Lovers is de nieuwe uitdaging een kaart te maken waarop je in het midden een kader creëert met daarin tekst. Nu heb ik de kaart rond gemaakt, ik hoop dat dat mag.
Wat ik heb gedaan is op kraftpapier een strookje plakken en vervolgens de mandala er op afdrukken. Zo ontstaat er vanzelf een blanco middenstuk. Daar heb ik zwarte lijntjes omheen getrokken om het kader te accentueren. De mandala heb ik her en der met zwart en wit ingekleurd.


Vervolgens heb ik hem rond uitgestanst en dat heb ik ook gedaan met een witte en een zwarte cirkel. Alles op elkaar geplakt. Om de kaart te laten staan heb ik nog een grote cirkel uitgestanst in wit en die aan de bovenkant een klein stukje gerild en op de zwarte kaart geplakt, daar kan ook op geschreven worden. De sierlijke plaktekst had ik nog liggen en vond ik er wel mooi bij passen.

Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Jullie reacties lees ik altijd met grote belangstelling en veel plezier, maar let wel kritiek is ook zeker welkom!

groetjes van Ank

 

18 opmerkingen:

Marjan zei

Ja hoor, dat mag ... het gaat erom dat je een dergelijk kader maakt en dat heb je gedaan! Heel gaaf Ank, die mandala in deze tinten is echt prachtig!! Fijn dat je weer meedoet met DCL, dank je wel!

Anita van Deur zei

Wow wat is dit mooi Ank!

Trijntje zei

Erg mooi Ank. Leukd stempel is fit. Wij willen er ook nog eens mee bezig.. je hebt je leuk uit laten dagen. groeten Trijntje

Annerieke zei

Wat heb je dit mooi gemaakt Ank, erg creatief ook door het op een ronde vorm te maken. Je hebt de challenge leuk uitgewerkt.
Groetjes, Annerieke

Freubelmina zei

Zeker geen kritiek Ank, ik zou willen dat ik dit kon maken,wat apart en prachtig!
Fijn weekend xx

Eri zei

Wat leuk bedacht om er een ronde kaart van te maken voor deze challenge! De combinatie van kraft/wit en zwart vind ik super.
Groetjes, Eri

LisannesKaartenhobby zei

Heel mooi Ank, ik doe het je niet na! Je kaart is prachtig geworden

Hobbygroet,
Lisanne

Elly zei

Mooie kaart heb je gemaakt. Een mandala pfff ik doe het je ook niet na.
Groetjes Elly

Yvonne zei

Heel mooi en apart wat je gemaakt hebt.
En wat heb je de mandala mooi gestempeld.

Groetjes,
Yvonne.

Trudy zei

Mooie kaart en wat een origineel idee voor deze challenge!
Groetjes Trudy

Nicole Parmentier zei

Wat heb je dat mooi gedaan Ank! Ik vind de ronde vorm heel mooi bedacht en perfect bij deze mandala. De witte accenten maken het helemaal af. Bedankt voor het meedoen met de DCL challenge.

Els zei

Een hele mooie kaart met deze mandala stempel Ank!
Groetjes, Els

Ina ( Frysk Famke ) zei

Ik ben niet van de Mandalas, maar op deze manier
en het kleur gebruik vind ik dit kaartje gaaf!

Groetnis fan Ina

!neke zei

Super leuk die mandala !!!!
groeten Ineke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een origineel idee met de mandala! Heel erg mooi geworden. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

Anneke zei

Het inkleuren zorgt voor een heel mooi effect. Prachtig!

Ellen zei

Super mooi deze ronde kaart met mandala Ank! Leuk dat je weer meedoet met de challenge van DCL.
Groetjes Ellen

Wybrich zei

Deze is echt super mooi Ank! Kraft, wit en zwart perfecte combinatie.