Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 18 maart 2021

Kerstkaart

 


Vandaag natuurlijk weer een kerstkaart want het is weer donderdag en dan doen we weer mee met het blog 52WTC , het zit nu helemaal in mijn systeem, eens kijken of ik dat het hele jaar zo vol kan houden, het is alweer week 11!
Vandaag heb ik een slimline kaart met een afbeelding van Stamperia uit het blokje 'Winter Tales'.
De oplegkaart heeft een streepjesstructuur.
De mooie poinsettia van MD in het blauw gestanst en met een ponsje wat dennentakjes in het zilver gemaakt.
Verder parelmoer sneeuwkristalletjes opgeplakt.
Fijne dag!

groetjes van Ank

25 opmerkingen:

Trudy zei

Hele leuke kerstkaart! Op dat slimline model kun je altijd lekker veel kwijt!
Groetjes Trudy

Anita van Deur zei

Wat mooi Ank zo`n prachtig papier, fijne dag.

Trijntje zei

Het is een hele mooie kerstkaart geworden Ank. Mooie plaatjes heeft stamperia. leuk op deze donkerblauwe achtergrond en dit model is erg leuk. mooie afwerking met de bloem. Je bent al goed op weg met de kerstkaarten.....Wat klaar is klaar. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart met een mooi winters plaatje.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Ank.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Jantine zei

Hele mooi slimline kaart Ank!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Eri zei

Een leuke kaart, het plaatje komt mooi uit op dit slimline model. De kerstroos is een echte blikvanger.
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaart mooi dp papier heb je gebruikt en mooi plaatje de bloem steelt de show
groetjes ellen

Marleen zei

Kerst in een kasteel, hoe leuk is dat!
groetjes
Marleen

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart in deze mooie blauwe tinten.
Leuk als slimlinekaart .
Groetjes Elle-jeanne

Caroline Cards zei

Een leuke kaart met mooi plaatje!
groetjes, Caroline

Diny zei

Wat een prachtige kaart Ank....hij oogt wel chique hoor!
Groetjes Diny

Elly zei

Mooie kaart Ank!
Groetjes Elly

Annerieke zei

Prachtige kaart Ank, mooi met de zilveren accenten. Ik vind het plaatje geweldig, ik krijg dan altijd een heel verhaal in mijn hoofd....zo sprookjesachtig, maar ze leefden nog wel lang en gelukkig, hihi.
Groetjes, Annerieke

Henriët zei

Door het model en de kleur vind ik het een hele chique kaart geworden.
Groetjes van Henriët

Laurespage zei

Mooie kaart Ank, en je lichte kleuren komen mooi uit op de donkerblauwe achtergrond.
Groetjes, laurette

Angelique zei

Hele mooie, stijlvolle kerstkaart in de slimline model en zo mooi het lichtblauw op het donkerblauw. Ook je kaart met de structuurpasta is erg mooi geworden, mooi die tak.
lieve groetjes Angelique

Gina zei

Hele leuke slimline kerstkaart ! Groetjes, Gina

!neke zei

Mooi Ank!
Die blauwe poinsettia maakt het af !
Groeten Ineke
DT52WTC

Cinderella zei

Hallo Ank,

Mooie kerstkaart en wat goed 52 weken lang kerstkaarten maken .
Ik ben al blij met 2 per maand haha.

Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

GerJanne zei

Heel mooi dat je dat blauw van het plaatje gecombineerd hebt met dit papier en de blauwe poinsettia.

Ans Gilbert zei

Mooi, romantisch plaatje en wat is dat donkerblauwe papier mooi erbij,
een hele mooie kerstkaart,
Groetjes,
Ansx

Els zei

Een pracht slim line kaart en de poinsettia in het blauw vind ik heel mooi!
Groetjes, Els

marian zei

Wat een prachtige stijlvolle slimline kaart heb je gemaakt. Schitterend hoor.
Groetjes van marian.

Freubelmina zei

Wat een prachtige kleur kerstkaart,mooi om de poinsettia in het blauw te zien Ank.
Lieve groetjes xx

Marjan zei

Mooi model is dat slimline toch. Je kaart in deze mooie tinten vind ik heel chique ogen en wat een mooi en sprookjesachtig plaatje heb je gebruikt!