Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 30 april 2021

Galaxy


Ik moest een kaart maken voor een jongen en eigenlijk doe ik dat niet zo vaak.
Het was dan ook wel even goed nadenken wat ik zou gaan maken.
Deze Chinese malletjes heb ik al een tijdje liggen en nu was de tijd rijp om ze te gaan gebruiken.
 

De galaxy achtergrond heb ik gepoetst met distress inkt in de kleuren Wilted Violet, Mermaid Lagoon, Cracked Pistachio en Black Soot.
Het ruimteschip heb ik zo goed en zo kwaad als het ging met viltstiften een beetje kleur gegeven.
Verder zilverkleurige accenten en witte spetters en stickerdots met aqua blauw/zilver.
Een kleine tekst linksonder.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Fijn weekend!

groetjes van Ank


14 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat een prachtige achtergrond. Leuk opgemaakt met deze leuke mallen. Erg mooi voor een jongen. Persoonlijk vind ik het moeilijk om. Voor jongens en ook meisjes kaarten te maken. Het is je goed gelukt. Ik hoop dat je weer opgeknapt bent. Groeten Trijntje

Elle-Jeanne zei

Prachtige stoere jongens kaart.
Leuk gedaan met het ruimteschip.
Groetjes Elle-jeanne

Angelique zei

Wat een gave galaxy kaart, de achtergrond is prachtig. Hele leuke, vrolijke kerstkaart.
Poeh dat was zeker tegenvallen die vaccinatie als je zoveel klachten had. Ik hoop dat de tweede prik minder klachten geeft.
lieve groetjes Angelique

Diny zei

Wat een super leuke jongenskaart Ank....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

Eri zei

Wow, een prachtige kaart, wat is de achtergrond is supermooi geworden!
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Super Ank de achtergrond en leuke stansen top kaartje voor een jongen. Hopelijk weer opgeknapt.

Angélique zei

Goed geslaagd! Dat is toch een super coole kaart!

Bernadet zei

Superstoere kaart voor een jongetje Ank!!

Elly zei

Jongenskaarten zijn zo moeilijk altijd, en jij hebt er wat moois van gemaakt.
Groetjes Elly

carla zei

Wat een geweldig mooi jongenskaartje.
Die achtergrond heb je fantastisch gemaakt en leuke chinese versieringen erbij.
Een prachtig geheel.
Groetjes,
Carla

Henriët zei

Wauw! Dat is een gave jongenskaart zeg.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Wat een leuke kaart voor een jongen! De ruimte spreekt wel vaak tot de verbeelding bij jongens heb ik gemerkt.. Dus wat mij betreft: geslaagd!

Ans Gilbert zei

Wat een gave jongenskaart, echt zo leuk gedaan met de stansjes en een prachtige achtergrond,
Groetjes,
Ansx

Marjan zei

Hij is supergaaf, echt een mooi en tegelijk stoer kaartje, mooi die achtergrond! Die zal de jongen waar hij voor is gemaakt zeker heel tof vinden! Die Ali spullen zijn voor dingen die je waarschijnlijk niet heel veel gebruikt toch best fijn, hè?