Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 29 april 2021

Week 17, 25 WTC


Nou wat is me dat tegen gevallen die vaccinatie. Ik ben er behoorlijk ziek van geweest. Vrij snel na het prikken had ik flinke pijn in mijn arm en kreeg ik hoofdpijn en de volgende dag had ik koorts en was gewoon ziek. Ik voelde me alsof ik hoge koorts had, dat was niet zo het was 38.3 maar ik was zo slap dat ik de hele dag op bed heb gelegen en ook nog twee dagen daarna. Hoofdpijn en pijn in de spieren bleef nog een aantal dagen en mijn arm doet nog steeds pijn, een week later! Ik ben ook nog steeds gammel. Ik hoop dat mijn reactie bij de tweede vaccinatie wat minder erg zal zijn.

 Het zal duidelijk zijn dat ik niets aan de hobby heb gedaan de afgelopen week. Gelukkig had ik deze kaart al klaar en kan ik toch meedoen aan 52  WTC. Net als vorige keer heb ik een plaatje van MD gebruikt, uitgestanst voor een leuk randje en op rood geplakt. Tekst en sterren allemaal in hetzelfde blauwe kleurtje als uit het plaatje.

groetjes van Ank


23 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat vervelend dat je zo heftig reageerde op je vaccinatie Ank. Wel een teken dat het vaccin zijn werk doet denk ik. Je laat toch nog een leuke kerstkaart zien deze week.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Elle-Jeanne zei

Wat vervelend voor je, de reactie na de vaccinatie .
Hopelijk bij de tweede beter succes.
Maar je kaartje is er niet minder om.
Groetjes Elle-jeanne

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met een leuk plaatje! Wat ontzettend balen dat de vaccinatie je zo ziek maakte! Hopelijk voel je je snel wat fitter en valt het met de tweede vaccinatie mee.
groetjes, Caroline

Trudy zei

Wat een ellende na die vaccinatie, ik ga er tegenop zien als ik dit lees. Je kaartje is heel leuk!
Sterkte en groetjes Trudy

Marjan zei

Heel erg leuk deze vrolijke kerstkaart, Ank!
O, wat naar dat je er ziek van werd. had je Astra Zenenca? Daar hoor ik het zo vaak van namelijk. Doe maar rustig aan en hopelijk ben je snel weer helemaal de oude.

Eri zei

Oei, wat balen dat je zo ziek bent geweest, volgens mij ook een goed teken dat je afweer mechanisme goed werkt.
Je laat een heel vrolijke kaart zien met de kerstman en de grote tekst!
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Het is een prachtige kaart Ank
Erg mooi lichtblauw met rood gecombineerd. Het plaatje komt zo mooi uit. Vervelend dat je zo"n kadt hebt gehad van de vaccinatie. Het lijkt erop dat je extra klachten krijgt op je zwakke plekken . Ik heb het ook mijn omgeving ook gehoord. Bij ons was het 1 dagje wat minder fit.. en daarna weer oké gelukkig. Maar even rustig aan. Veel sterkte. Groeten Trijntje

Laurespage zei

Och, wat jammer dat je slecht was van je vaccinatie. Ik heb er eigenlijk niets van geweten. Ik had een tip gekregen voor de tweede van een vriendin die verpleegster is, neem bij de 2de vaccinatie een uur op voorhand een zware Dafalgan van 1 mg, en dan eventueel 6 uur nadien nog eentje. Ik heb dat gedaan en heb er absoluut niets van gemerkt. En je reservekaartje is een heel mooi met een leuk plaatje. Gelukkig dat we af en toe nog iets achter de hand hebben....groetjes en het,allerbeste, mairette

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke plaatje, ik heb ook 2 weken hoofdpijn gehad en een stijve arm
beterschap
groetjes ellen

Diny zei

Wat ontzettend vervelend dat je zo ziek bent van de vaccinatie Ank.
Ik heb gisteren mijn eerste gehad en merk er helemaal niets van.
Je kaart van vandaag is erg leuk geworden!
Groetjes en succes met je tweede prik,
Diny

Anita van Deur zei

Wat een mooie kaart Ank, wat vervelend dat je zo heftig reageerde op je vaccinatie, hopelijk gauw eer in orde.

Angélique zei

Een heel leuke kerstkaart, vrolijk met het plaatje en in deze kleuren.
Jeetje, dat is nuet fijn, zo'n reactie op het vaccin, hopelijk bij de volgende minder heftig. Het schijnt wel een teken te zijn dat het zijn werk doet, dat is dan wel weer een pluspunt.

marian zei

Heel vervelend zo'n felle reactie na de vaccinatie, ik weet er alles van, want mijn dochter heeft er ook zo fel op gereageerd en is er voorlopig nog niet vanaf, zal je de details besparen. Maar alles voor het goede doel.
Je kaartje is super mooi. Ik wens je heel veel beterschap.
Groetjes van Marian.

Rosina zei

Wat naar voor je dat je zo ziek geweest bent met je vaccinatie Ank...Ik heb er ook geen bijwerkingen van gehad...hopelijk dat je straks met de 2e prik minder last zal hebben...
Gelukkig was je kaartje al klaar, het is ook een hele leuke geworden met een schattige kerstman en hele mooie tekststans erop...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Elly zei

Je hebt een mooie kaart gemaakt, jammer dat je zo ziek ervan was.
Hopend bij de 2de niet.
Groetjes Elly

Henriët zei

Jakker.....niet fijn dat je je zo beroerd voelde na de vaccinatie. Hopelijk gaat het na de tweede prik beter.
Je laat een hele mooi kaart zien. Leuk de kerstman en die mooie tekst stans.
Groetjes van Henriët

Je@net zei

Wat vervelend zo´n heftige reactie op de prik.
Je kaart is erg leuk geworden, Ank!

GerJanne zei

Wat naar Ank, dat je zo'n flinke reactie hebt gehad. Aan de andere kant denk ik dan altijd: het vaccin doet dus blijkbaar zijn werk goed!
Je kaart is super leuk. Dat plaatje is ook gaaf.

Jantine zei

Een heel vrolijk kaartje heb je te laten zien, Ank! En wat akelig dat je zo heftig op de vaccinatie reageerde. Inderdaad zoals GerJanne ook schrijft is het wel zo dat er dan inderdaad iets in je lijf gebeurt, maar fijn is het niet.
Een collega van mij reageerde er ook zo heftig op. Zelf had ik nauwelijks ergens last van, dus ik vroeg me zelfs nog af of ze me wel met het vaccin hadden ingespoten :-D
Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Els zei

Heel vervelend dat je zo ziek bent geworden na de vaccinatie en hopelijk ben je bij de tweede vaccinatie minder ziek.
Je kerstkaart is heel mooi!!
Groetjes, Els

martina's kaartjes zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt !
mooi gedaan !
grtjs,martina DT 52 WTC
Hopelijk voel je je snel weer beter

Gina zei

38.3 is al behoorlijk wat koorts hoor. Hopelijk ben je intussen weer beter! Wat een leuke kaart heb je gemaakt met die topper ! Groetjes, Gina

Colien zei

Mooie kerstkaart heb je gemaakt!
Goed dat je die al klaar had, jammer van de bijwerkingen, duimen dat het na de 2e prik meevalt.
Bedankt weer voor je bijdrage deze week.
grtz Colien [52WTC]