Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 17 april 2021

Houtnerf doorkijkje

 


Bij Dutch Card Lovers  vragen ze een kaart met houtnerf achtergrond.
Daar heb ik deze kaart voor gemaakt.
Het houten paneel heb ik verhoogd opgeplakt nadat ik er eerst een cirkel uit had gestanst.
De randen heb ik met distress inkt Frayed Burlap bewerkt.


Achter de cirkel heb ik op de basiskaart het paaltje met hert geplakt zodat er diepte ontstaat.
Om nog meer diepte te creëren heb ik twee keer de rkans uitgestanst in verschillende tinten bruin en die verspringend op elkaar verhoogd opgeplakt.
De onderkant van de krans heb ik wat versierd met verschillende groene takjes en met de Perlenpen heb ik wat bronskleurige besjes gemaakt.
Op de hoeken zitten brads in de vorm van een schroef.


De binnenkant kreeg een restje houtpapier en een toefje van wat takjes en bessen.
Ik  lees weer graag wat jullie er van vinden.

groetjes van Ank


UPDATE:  


18 opmerkingen:

Angélique zei

Heel mooi! Dat prachtige plaatje komt zo heel goed uit en de brads zijn echt een toevoeging. Ook de binnenkant is netjes afgewerkt.

Anita van Deur zei

Prachtig Ank een echte blikvanger je plaatje mooi gedaan met de verhoging komt zo echt tot leven.

Marjan zei

Door de mooie krans komt het prachtige plaatje nog beter uit tegen de houtnerf achtergrond, het geeft er diepte aan. De schroefjes brads zijn er heel leuk bij! Mooi binnenkantje ook, prachtig kaartje! Dank je wel voor het meedoen met DCL weer, Ank.

GerJanne zei

Wat een prachtige krans heb je gemaakt om het plaatje heen. En de binnenkant heel fijntjes. Ik vind de 'schroeven' ook heel gaaf.
Wat balen van je verzwikte enkel. Beterschap! Gelukkig kun je inderdaad wel knutselen...

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje met dit houtstruktuurpapier Ank, wat heb je er een mooie diepte in gebracht met die leuke krans rond het leuke plaatje....en die schroef brads geeft een stoere uitstraling aan..
groetjes Rosina

Elly zei

Mooi Ank! En die krans is erg leuk en spreekt echt aan.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje het plaatje komt mooi uit in de krans, leuk de houtnerf op de achtergrond
groetjes ellen

Trijntje zei

Ik vind het een prachtige kaart.De krans is superleuk en mooi opgemaakt met de takjes. Prachtig plaatje. Een heel mooi geheel. Groeten Trijntje

Ans Gilbert zei

Mooie krans heb je rondom het plaatje geplaatst, leuke achtergrond en de schroeven maken het af,
Groetjes
Ansx

Ina ( Frysk Famke ) zei

Prachtig Ank,

Mooi met diepte erin

Groetnis Ina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel gaaf zoals je deze kaart gemaakt hebt Ank. Door de brads lijkt het hout nog echter, net of het aan de muur bevestigd is. Die krans geeft een mooi effect en de binnenkant is ook leuk afgewerkt.
Lieve groetjes Miranda

Freubelmina zei

Wat een schitterende kaart Ank, wat een mooie spulletjes gebruikte je,ik vind de schroeven ook erg leuk en dan het schattige plaatje....een toppertje hoor. Lieve groetjes xx

Bernadet zei

Wat een pracht van een kaart Ank.
Mooie blikvanger ook

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtig kaartje Ank! Door de schroefjes lijkt het houtnerf papier nog echter en de mooie krans geeft een prachtig doorkijkje naar het hert. De mooie details aan de binnenkant maken het kaartje helemaal af. Gaaf gedaan! Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge.

Rhodé zei

Prachtig gedaan! Die krans is zo mooi: het is een prachtig geheel!

Rosalien Zwackhalen zei

Hij is prachtig Ank. En een top idee om de krans in 2 lage erbovenop te doen. Datdoet het hem op de kaart.
Leuk dat je meedoet met de DCL.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooie kaart Ank! Prachtige doorkijk zo. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

Ellen zei

Wat een schattig kaartje Ank, mooie houtnerf achtergrond!
Leuk dat je weer meedoet met DCL.
Groetjes Ellen