Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 22 april 2021

Kerstpaard


Het is alweer donderdag en dus plaats ik weer een kerstkaart die meedoet met het blog 52WTC.
Het is week 16, wat gaat de tijd toch snel!
Ik kwam een stapeltje zgn. toppers tegen  die ik nog niet had gebruikt dus daar ben ik mee aan de slag gegaan.
Eigenlijk lagen alle spulletjes die ik heb gebruikt al kant en klaar.
De blauwe oplegkaart, de prachtige witte stans, de blaadjes, ik kon het allemaal zo uit voorraad (lees: puinhoop op bureau) pakken.
Het plaatje heb ik wel door een stans gehaald om een randje te creëren en ik heb de banner gestanst.
Ik lees weer graag wat jullie er van vinden.

Vanmiddag ga ik mijn eerste Astra Zeneca vaccinatie ophalen, ik ben heel benieuwd hoe ik er op ga reageren.
In mijn omgeving zijn diverse mensen er flink ziek van geworden en ook wel pijn in de arm.
Dat laatste heb ik al behoorlijk vanwege de fibromyalgie dus extra zit ik niet op te wachten.
We gaan het meemaken!

groetjes van Ank

 

28 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Vind je kaart een plaatje Ank en wat een mooi paard, succes met de prik!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke dp papiertjes en het leuke plaatje ik vind die houten paardjes altijd zo leuk om te zien staat me vaag bij dat er ook een stempel van is
groetjes ellen

Giny zei

wat een vrolijke kerstkaart.
Super leuk.

Lieve groet Giny

Trijntje zei

Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt. Leuke omlijsting van het plaatje. Veel sterkte met de vaccinatie. Wij hebben afgelopen zaterdag het vaccin gehad. Wij waren 1 dag niet fit. Moe opgestaan, mijn man hoofdpijn. Niet helemaal fit.. ik zou bijna even op bed gaan na het middageten . Maar heb twee paracetamollen genomen en toen ging het beter...De volgende dag weer oké... Zoals het lijkt heeft het vaccin zijn erk gedaan en daar gaat het om. Jij heel veel sterkte. Groeten Trijntje

Diny zei

Wat een leuke kaart met de paardjes Ank!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kerstkaart in frisse kleurtjes. Succes met je vaccinatie, hopelijk heb je niet te veel bijwerkingen.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Eri zei

Het is een leuke kaart. Wat springt dit vrolijke plaatje er mooi uit op het de witte/blauwe achtergrond.
Veel succes met de vaccinatie, hopelijk heb je er niet al te veel last van.
Groetjes, Eri

Angélique zei

Ik zie je al zitten aan je bureau:" wat ligt daar? Een takje met blaadjes, ja dat kan ik wel gebruiken en die hulst kan er wel bij. Zo, dat plaatje eronder en (even wat opzijschuivend) ja, dat kleurtje kan wel als oplegger." Je hebt een mooie kaart gemaakt, ik denk dat al die spulletjes gewoon stiekem op je bureau zijn gaan liggen en je riepen, want alles past perfect bij elkaar.
Ik heb begin maart de eerste Astra Zeneca gekregen, was er wel een weekend niet lekker van, maar had geen pijn in mijn arm, wel na 5 dagen een rode plek die nog steeds niet helemaal weg is, maar heb er geen last van. 1 juni krijg ik de tweede pas weer. Succes, van het prikken zelf voel je in ieder geval amper wat. Neem anders van te voren een paracetamol (ook handig tegen de hoofdpijn).

Rosina zei

Mooi dit kerstkaartje Ank...een prachtige stans onder het leuke plaatje ...een schitterend geheel weer
Sterkte met de vaccinatie vanmiddag...Ik heb gisteravond de pfizer vaccinatie gekregen ... en voorlopig totaal geen bijwerkingen of pijn... gelukkig maar
groetjes Rosina
DT 52 WTC

marian zei

Hallo Ank,
Je hebt een leuke gezellige kerstkaart gemaakt, in frisse kleuren. Ik heb ook al één prik gehad, pfizer. Ik wens je succes en hoop voor je niet teveel bijwerkingen, ja en van tevoren paracetamol innemen schijnt te helpen.
Groetjes van Marian.

Antjes kaartcreaties zei

Wat een mooie kaart is het geworden met het Dala paardje op de voorgrond.
De combinatie van de stansen, papier en het plaatje vind ik heel mooi.
Succes met je vaccinatie. Hopelijk ben ik over een paar weken aan de beurt.
Groetjes Antje

Trudy zei

Heel leuk kerstkaartje en wat een mooie achtergrond!
Hopelijk krijg je geen last van de vaccinatie.
Sterkte en groetjes Trudy

Henriët zei

Wat een mooie frisse kerstkaart! Mooi paard is dat.
Groetjes van Henriët

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt! Succes met je vaccinatie!Mijn man heeft ook astra zenica gehad,totaal geen last.
Groetjes Suzan
DT52WTC

Gina zei

Leuke kerstkaart en heel mooi met de witte kanten stans achter de topper. Groetjes, Gina

Nancy Soetaert zei

mooi gecombineerd tot een mooi kaartje!
groetjes
Nancy 52WTC

Angelique zei

Dat is handig als je zo een kerstkaart kan samenstellen met alles wat voor het pakken ligt, is een prachtig geheel geworden. Ik hoop dat alles goed is gegaan met de vaccinatie en je geen klachten hebt.
groetjes Angelique

Jantine zei

Mooie kaart met het Zweedse paard, Ank. En hopelijk is het met je vaccinatie goed gegaan.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes,
Jantine DT 52WTC

Nancy zei

Hey Ank,

Leuke kaart met die paardjes...

Liefs,
Nancy

Freubelmina zei

Wat een superlief plaatje is dit Ank, je maakte er een prachtige kerstkaart van.
Hopelijk valt het mee met de prik.
Fijn weekend alvast xx

Marjan zei

Wat een gaaf kaartje, de frisse tinten zijn echt heel mooi bij elkaar! Leuk dat plaatje en de takjes met rode besjes die het helemaal af maken!

Hopelijk heb je geen nare ervaringen met je eerste vaccinatie!
Mijn man is morgen aan de beurt voor de eerste.

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wat een prachtige kaart in deze tinten!

Hoop dat de prik ebruikt vooral er na je is meegevallen.
Zelf ben ik behoorlijk ziek geweest...zie als positief, veel antistoffen gemaakt denk ik maar. Mijn man een uurtje zware arm en voor de rest niets.

Geniet van je weekend, groetnis fan Ina

Annerieke zei

Wat een mooie kaart Ank, leuk de takjes zo verwerkt in de hoek. Fijn dat je gevaccineerd bent, hopelijk heb je niet te veel last van de bijwerkingen.
Groetjes, Annerieke

Laurespage zei

Een hele mooie kaart Ank, en fijn afgewerkt met de blaadjes.
Groetjes, laurette

Elly zei

Wat een kleurrijke kaart erg mooi.
Groetjes Elly

Je@net zei

Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, Ank!

carla zei

Wat een hele leuke kerstkaart.
Paardjes voor de feestdagen, het is eens iets anders.
Ze staan in een prachtige omkadering.
Heel mooi gemaakt.

En vandaag stroomde jou kaartje, samen met nog enkele andere kaartjes voor mijn verjaardag, binnen.
Een hele leuke en mooie kaart.
Dankjewel, ik ben daar super blij mee.
Groetjes,
Carla

Femminde zei

Wat een super mooi kerstkaartje Ank!! Toffe kleurtjes.
En hoe is het gegaan na je vaccinatie?? Bij iedereen heel verschillend. Ik had juist na mijn 1e Pfizer heel veel last (van de 2e nergens last van)
Fijne dag!!
Groeten van Femminde