Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 8 april 2021

Kerstlabels

 


Het is weer kerstkaarten donderdag bij 52WTC en dus doe ik weer meer!
We zitten al weer in week 14 en met het weer van de afgelopen dagen was het niet moeilijk om inspiratie te vinden  voor het maken van een kerstkaart!
Uit het papier van Stamperia heb ik nog wat labeltjes geknipt en die heb ik verhoogd opgeplakt op een restje van het roze dessinpapier uit hetzelfde blok.
Uit een stansblok wat ik nog had liggen heb ik het plankenpapier gehaald en de sterren.
Alle randen heb ik gesponst met distress inkt ook van de dubbele roze basiskaart.

groetjes van Ank

25 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige nostalgische labels op je kaart Ank, de kleur is ook zo mooi, fijne dag.

Trudy zei

Leuke kaart en wat is je kaartje hieronder super mooi! Erg goed gelukt dit dotcoloring!
Groetjes Trudy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke labeltjes leuke kleurtjes
groetjes ellen

Rosina zei

Ook dit is weer een prachtig kerstkaartje met die 3 prachtige tagjes erop Ank...leuk ook dat hout designpapier erachter...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Diny zei

wat een gezellige kaart met de leuke tagjes erop Ank!
Groetjes Diny

Marjan zei

Mooi ook deze Ank, lieve afbeeldingen op de labeltjes, staan mooi tegen de houtnerfachtergrond! Het was inderdaad bar en boos met dat weer en zo te horen kunnen we in het weekend ook zoiets verwachten. Bah!!

LisannesKaartenhobby zei

Mooie kaart met die lieve nostalgische winterse plaatjes... Dat nostalgische vind ik altijd heel goed bij Kerst passen, ik hou er wel van

Hobbygroet,
Lisanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ondanks het gebrek aan inspiratie is het weer een hele mooie kerstkaart geworden Ank. De labels komen heel mooi tot hun recht en maken er meteen een sfeervolle kerstkaart van.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Eri zei

Een mooie nostalgische kaart met die labeltjes, en weer een heel andere dan de vorige!
Groetjes, Eri

Laurespage zei

Een hele mooie, nostalgische kerstkaart met leuke labels.
Groetjes, laurette

marian zei

Super leuk deze kerstkaart met de labeltjes.
Groetjes van Marian.

Trijntje zei

Wat een mooie kerstkaart Ank. Leuk drieluik met deze prachtige plaatjes. Groeten Trijntje

Henriët zei

Super leuke kerstkaart met het drieluikje er op.
Groetjes van Henriët

Yvonne zei

Je hebt een hele mooie kaart gemaakt Ank met de prachtige labels.

Groetjes,
Yvonne.

Antjes kaartcreaties zei

Wat een mooie vintage kerstkaart. Prachtige labels.
Groetjes Antje

GerJanne zei

Heel gaaf kaartje en erg leuk met die drie labels.

Jantine zei

Wat een mooie nostalgische kaart, Ank! Leuk die labeltjes. Het is echt heel mooi papier!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Angelique zei

Weer een schitterende kerstkaart met het Stamperia papier, leuk om er labeltjes uit te knippen. Hele gave dot-kaart met de jukebox. Wat een schitterende boekenlegger, zo mooi gedaan. Ik las in die blog dat je fibromyalgie hebt, ik ook en ik herken het zeker dat een boek lezen erg lastig kan zijn. En wat gaaf dat je zo'n konijnenliefhebber bent want ik vind ze ook helemaal geweldig.
lieve groetjes Angelique

Sarah - Crea S zei

Een zoet kaartje is het Ank! Je labeltjes zijn échte plaatjes, heel mooi. Tof om mooi dp op deze manier te verwerken op een kaartje! Liefs, Sarah

Nancy Soetaert zei

toffe manier om die labeltjes te verwerkten! Ga ik onthouden!
heel mooi kaartje.
Groetjes
Nancy 52WTC

Els zei

Een hele mooie kaart met de nostalgische labeltjes.
Hoop toch echt dat we snel warmer weer krijgen, want dit is niet leuk.
Fijne dag en groetjes, Els

Elly zei

Heel erg mooi deze 3 luik!
Groetjes Elly

martina's kaartjes zei

Een mooi kaartje heb je gemaakt deze week, geslaagd hoor
grtjs,martina DT 52 WTC

Marjolein zei

Ank, wat een mooi nostalgisch kaartje! Stamperia heeft mooie plaatjes hè? Het is dat je niet alles kan hebben, want ik vind het prachtig. Groetjes Marjolein

Freubelmina zei

Wat een prachtige kerstkaart Ank, je gebruikte mooie kleuren en wat zijn die labels leuk zeg,echte blikvangers xx