Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 9 april 2021

Boekenlegger nr. 2

 


Ik heb nog een boekenlegger gemaakt om mee te doen met het blog van Dutch Card Lovers.
Dit keer heb ik met washitape gewerkt.
Ik heb vier tapejes bij elkaar gezocht en die opgeplakt op de manier zoals je op de foto kunt zien.
Voor de afwerking heb ik de tape omgeslagen naar de achterkant en op de achterkant vervolgens nog een stuk cardstock geplakt.
Voor de versiering heb ik wat zwarte enamel dots geplakt en de tekst heb ik met de dymotang gemaakt.
Bovenaan een rood kwastje, een zwart veertje en een hartje gehangen.
Ik lees weer graag wat jullie er van vinden.

groetjes van Ank

16 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

Mooie boekenlegger met vrolijke kleurtjes .
Een leuk idee met het washitape.
leuk zo met het veertje,kwastje en het hartje , wie deze ontvangt gaat het vast gebruiken.
fijn weekend .
Groetjes Marjan.

Anita van Deur zei

Heel leuk gedaan Ank met de leuke kleurtjes van je washi tape, fijne dag.

Marjan zei

Leuk dat je zo enthousiast bent! Deze is heel anders en erg leuk ook, lekker vrolijk! Goed idee die tape op deze manier. Dank je wel voor je tweede inzending Ank!

Eri zei

Wat een leuke en fleurige boekenleggen met die washi tapejes! Leuk bedacht!
Groetjes, Eri

Bernadet zei

Ziet er superleuk uit Ank

Rimmie zei

Erg leuk gemaakt! Prachtig die kleuren!

Groetjes

Rimmie

Els zei

super wat een leuke boekenlegger heb je met de washi tapes gemaakt.
Erg leuk met dat gescheurde in het midden.
Groetjes, Els

Laurespage zei

Een heel leuk idee om deze boekenlegger te maken met washitape. Zo kan ik een beetje tape wegwerken, want ik denk,dat wij er allemaal zooo veel hebben. Groetjes en een fijn weekend.
Laurette

Nicole Parmentier zei

Wat een gezellige boekenlegger Ank! Dat veertje eraan is ook zo leuk, dat steekt dan gezellig boven je boek uit. Bedankt voor het meedoen met de DCL challenge.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Ook een hele leuke met de tapejes, mooi gedaan! Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

GerJanne zei

Hij is superleuk Ank! En toen ik hem zag moest ik meteen denken aan de sketch bij Freshly Made Sketches..

Elly zei

Geweldige boekenlegger!
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie boekenlegger met al de vrolijke tapejes zo fleurig
groetjes ellen

CreaStories zei

Hoi Ank, bedankt voor je leuke bericht op mijn blog. Raar dat het volgen niet wil lukken. Ik heb jouw blog ook even bekeken en ga je zo ook meteen volgen. Ik ben weg van je boekenlegger. Zelf heb ik ook een hele bak vol washitape en dit is een hele leuke manier om wat rolletjes op te maken! Fijn weekend! Gr. natascha

Ellen zei

Nog zo'n leuke creatieve boekenlegger Ank, leuk idee met washi tape!
Het is verslavend, net als het maken van tags vind ik....
Groetjes Ellen

Freubelmina zei

Wat een ontzettend leuke boekenlegger,heb je knap gedaan...prachtig om iemand cadeau te doen Ank xx