Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 12 april 2021

Mannen chique

 


Vandaag laat ik jullie een mannenkaart zien.
Het plaatje komt uit hetzelfde vel van Grapgic45 en is lekker vintage.
De kaart is een stuk kleiner ongeveer 8 x 12 cm.
De basis is een zwarte kaart en daarop een stuk goud wat ik door de embossingfolder heb gehaald.
Die had ik eerst met embossinginkt ingesmeerd om dan vervolgens met zwart poeder te heat-embossen.
Dat was niet helemaal geworden zoals de bedoeling was maar omdat ik het zonde vond om weg te doen heb ik het beste deel er uit gesneden en voor deze kaart gebruikt.
Om het plaatje heen heb ik wat stickerrandjes geplakt en een goudkleurige paperclip in de vorm van een strikje heb ik er onder geplakt.


Ook dit keer heb ik aan de binnenkant gedacht.
Daar heb ik een stukje kraft ingeplakt met een randje van het gouden karton er op.
Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.

Heel erg bedankt voor alle reacties die jullie geven, ik lees ze heel graag, óók als je iets niet zo mooi vindt!
Ook kan ik weer een nieuwe volger verwelkomen: Natascha, van harte welkom! Hopelijk doe je hier wat inspiratie op.
Ik wens jullie allemaal een fijne dag vandaag!

groetjes van Ank


13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is prachtig de vintage kaart heel mooi gedaan, fijne middag.

Je@net zei

Erg mooie mannenkaart, Ank!

Angélique zei

Ik vind je geemboste achtergrond juist wel mooi, het hoeft niet zo strak te zijn. Je hebt een mooie kaart gemaakt.

Elly zei

Deze is ook super zeg!
Ik had op die van gisteren ook geraageerd, maar helaas pakt het iedere keer niet grrrr.
Groetjes Elly

Henriët zei

Misschien niet geworden wat je er van verwacht had maar wel een heel mooie effect.
Prachtige kaart. Echt voor een heer van stand 🤣
Groetjes van Henriët

Trijntje zei

Wat een leuk effect het zwarte embossingpoeder. Het ziet er erg leuk uit. Een mooie vintage kaart is het geworden. Echt voor edn chique man. Groeten Trijntje

Rosina zei

prachtige vintage mannenkaart is dit Ank...zo mooi dat zwart met gou...geeft inderdaad een chique uitstraling..
groetjes Rosina

GerJanne zei

ZO leuk hoe je er weer iets moois van hebt gemaakt. Weer een sjieke uitstraling..

Marjan zei

Mooie klassiek uitstraling heeft je kaart, prachtig die achtergrond! Leuk detail dat strikje in de vorm van een paperclip!

Nicole Parmentier zei

Wat een mooi stijlvol mannenkaartje, en top dat je ook de binnenkant gedaan hebt!

carla zei

Wat een prachtige mannenkaart.
Zo mooi dat goud op zwart, voor mij helemaal geslaagd.
Groetjes,
Carla

Sarah - Crea S zei

Je blogtitel is perfect, het is inderdaad een hele chique kaart! Groetjes, Sarah

Freubelmina zei

Wat heb je dit supercreatief gedaan Ank en het resultaat is geweldig xx