Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 10 april 2021

Le Romantique, Graphic45

 


Op zoek naar wat anders kwam ik wat vellen papier tegen van Graphic45 uit de serie Le Romantique.
Deze vellen heb ik al een paar jaar dus meteen maar eens mee aan de slag gegaan.
Er valt niet zo heel veel over te vertellen, je kunt op de foto wel zien hoe ik e.e.a. heb gedaan.


Ook aan de binnenkant heb ik wat gedaan omdat het schrijven op zwart niet fijn is.
Een klein beetje versiering erbij en dat is het.

Ik zag dat ik weer een nieuwe volger heb, zo leuk!
Angelique welkom, ik hoop dat ik je kan inspireren met mijn maaksels.

groetjes van Ank


15 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een mooie romantische kaart gemaakt met dat mooie dessin-papier Ank. Inderdaad handig om meteen de binnenkant zo te maken dat je er goed op kunt schrijven. Ik ver- geet dat soms en kom dan bij het versturen weer voor verrassingen te staan.
Lieve groetjes Miranda

Anita van Deur zei

Heel mooi en stijlvol je kaart Ank.

marja zei

Wauw prachtige kaart Ank. Groetjes Marja

Angélique zei

Een heel mooie stijlvolle kaart, chique.
Slim om in de binnenkant een mooi beschrijfbaar vel in te plakken. Ik schrijf op donkere kaarten meestal met zilvere of witte gelpen, maar dit is net zo makkelijk.
Dank je voor het warme welkom.

Henriët zei

Wat een mooie romantische kaart. Ik herken de romantiek van het dansen....heb mijn man op dansles ontmoet 36 jaar geleden.
Groetjes van Henriët

Suzan zei

Vind het een prachtige kaart!
Groetjes Suzan

Eri zei

Wat een mooie romantische kaart!
Groetjes, Eri

Wilma zei

Een heel MOOI ROMANTISCH kaartje Ank en je hebt het "probleem" (om op zwart te schrijven) heel NETJES op weten te lossen.
Liefs Wilma ☺☺☺

GerJanne zei

Ha die Ank,
het kaartje straalt sowieso romantiek uit. Het staat er natuurlijk ook op, maar dat had niet eens gehoeven ...Ook leuk die binnenkant. Geeft een kaart net dat beetje extra (ik vergeet het altijd)

Els zei

Een prachtige romantische kaart heb je met dit oude papier gemaakt.
Fijne dag en groetjes, Els

Nicole Parmentier zei

Wat een mooi stijlvol kaartje. Ik heb ook nog van deze blokken liggen maar gebruik ze eigenlijk nooit. Ik vind het altijd lastig om dit drukke papier te gebruiken maar jij laat zien hoe het heel mooi kan. Het verjaardagskaartje wat ik van je kreeg staat hier op de kast, ik vind hem prachtig! Dankjewel!!!

Elly zei

Heel romantisch dit kaartje, heeft wel iets, en ook de binnenkant zodat je wat kunt schrijven is mooi.
groetjes Elly

Freubelmina zei

Wat een prachtige sjieke kaart maakte je Ank, de binnenkant ook zo mooi....een leuke mal is dat ook aan de binnenkant.
Lieve groetjes xx

Trijntje zei

Wat een prachtige romantische kaart met dit mooie plaatje.. Leuke afwerking. Handig per iets in te plakken. Op zwart schrijven is lastig...groeten Trijntje

Marjan zei

Mooie kaart, ook deze heeft een klassiek uitstraling en is zeker chic! Mooie binnenzijde ook, maakt het helemaal af!