Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 21 mei 2021

Drieluik

 


Sinds kort heb ik deze mooie drieluikmal van Studio Light in mijn bezit en dit is de eerste kaart die ik er mee heb gemaakt.
Ik heb er voor gekozen om iets te doen met het prachtige papier van Stamperia.
Dit keer van het blok Sea Dream.


De basiskaart is uit wit gestanst en het matten van het mooie dessinpapier heb ik een petrol blauwe kleur erbij gezocht.
Omdat het papier vrij druk is heb ik er niet heel veel aan versierd.
Op het middendeel heb ik een tekstlabel gemaakt en ik heb er een camee op geplakt.
Ook heb ik er twee kantachtige hoekstickers op geplakt en drie kleine plakparels.
Op de twee buitenste paneeltjes heb ik ieder één zo'n hoekje geplakt en ook drie plakparels.
Op alle paneeltjes heb ik bovenaan ook plakparels gedaan.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Fijn weekend!

groetjes van Ank




14 opmerkingen:

Elly zei

Een mooie kaart die heel weinig nodig heeft.
Groetjes Elly

Eri zei

Heel mooi drieluikje is dit geworden met het prachtige papier en de basismal.
Groetjes, Eri

Els zei

Een pracht kaart en mooi is dit designpapier en dan hoeft er nog maar weinig op.
Groetjes, Els

Henriët zei

Wat een mooie drieluikkaart! Het papier is inderdaad al zo mooi dat er niet veel meer bij hoeft. De hoekjes en de pareltjes maken het helemaal af.
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Heel mooi, chique! Prachtig papier, voor mij té mooi, ik zou het niet durven te gebruiken. Heel subtiel zijn de pareltjes en de hoeken, heel mooi.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat mooie papier komt heel goed uit op je leuke drieluik Ank. Veel meer heeft dit niet nodig dus ik vind dat je dat goed hebt ingeschat, het is een plaatje.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Wat een gave stans heb je! En heel mooie kaart ook! Ik bedenk me nu dat ik ook stans heb van Studiolight die ik nog niet gebruikt heb. Morgen eens even opzoeken....

carla zei

Wat een prachtige 3-luikkaart.
Heel chic gemaakt.
Groetjes,
Carla

Marjan zei

Ik heb heel wat gemist op je blog tijdens mijn afwezigheid zie ik wel! Maar ik heb ze bekeken, heel divers, leuk! Deze is ook prachtig, wat een mooie stans en dat papier past er heel erg mooi bij! Niet teveel toegevoegd, zo gaat de aandacht naar het papier. Nog een fijn weekend!

Marlies zei

Een hele mooie chique kaart. Een leuk model en prachtig papier heb je ook gebruikt. groetjes, Marlies

Je@net zei

Wauw...wat een mooie kaart heb je gemaakt, Ank!

Nicole Parmentier zei

Wat een mooi drieluik met dit prachtige papier!

Bernadet zei

Wat een geweldig mooie drieluik is dit Ank!

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met prachtig papier. Die hoekstickers passen er perfect bij!
groetjes, Caroline