Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 25 mei 2021

Liftchallenge #161

 



Ik mocht gastdesigner zijn bij het liftchallenge blog.
Dit keer hebben ze een bijzondere uitdaging: stempelen op dessinpapier en verder niet inkleuren.
Dat vond ik best wel een lastige want lang niet alle stempels zijn daar geschikt voor en datzelfde geldt voor het dessinpapier. Bovendien stond de lay-out min of meer vast.
Hierboven zie je een kaart die ik met een heel oude houten stempel maakte.


Voor de tweede kaart heb ik een achtergrond gemaakt met een masker en twee kleuren distress inkt.
Als je eenmaal bezig bent zie je wel meer mogelijkheden.
Altijd leuk om zo uit je comfortzone getrokken te worden, zo wordt je creativiteit wel op de proef gesteld.

groetjes van Ank


11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig Ank!

Marjan zei

Ik wist al dat je het een lastige vond en we vinden het super dat je doorzette ondanks dat je niet goed in je vel zat toen. Maar het is je heel goed gelukt en je beide bijdragen zijn allebei heel gaaf! Dank je wel, Ank!

Eri zei

Deze opdracht heb jij super volbracht! Wat een moeilijke zeg! Ze zijn allebei prachtig en heel verschillend!
Groetjes, Eri

Cornelie zei

Ja, soms best lastig, vind ik ook, maar de uitdaging is dan weer zo leuk!
Jij bent ook niet voor 1 gat te vangen!
Met zoveel ongemakken zelfs 2 kaartjes maken. Super leuk Ank en bedankt!

Elly zei

Leuke kaarten zijn het.
Groetjes Elly

Angélique zei

Ik vind allebei je kaarten heel geslaagd, knap gedaan.

GerJanneke zei

Wat een supermooie kaarten allebei. Zou je niet zeggen dat het een echte uitdaging voor je was. EN dan nog wel twee kaarten. Misschien werkt het ook wel zo, dat er meer ideeën komen als je eenmaal bezig bent. Het lijkt mij ook niet zo makkelijk een goede combi van papier en stempel te vinden...we gaan het zien. Ik reageer met mijn DT account, want op een of andere manier vond de robot me weer...

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes het is je goed gelukt om te stempelen op dp papier
groetjes ellen

Laurespage zei

Twee hele mooie, verschillende kaarten, wel geen gemakkelijke opdracht.
Groetjes,Laurette

Nicole Parmentier zei

Ik was helemaal blij verrast met jouw uitwerking van de challenge. Wat zijn ze mooi geworden! Het is inderdaad best lastig het juiste papier en stempel te vinden maar dat is bij jou maar liefst twee keer gelukt. Ook de kleur die je voor de achtergrond gebruikt hebt vind ik heel erg mooi gekozen. Bedankt dat je gastdesigner wilde zijn!

Els zei

Mooie kaarten heb je gemaakt Ank en vooral de onderste vind ik super!
Groetjes, Els