Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 14 juni 2021

Babykaart

 


Ik ben nog steeds restjes aan het opmaken en zo kwam ik dit schattige stukje diertjespapier tegen.
Geïnspireerd door de kleuren en door de de afbeeldingen heb ik de kaart verder gemaakt.


Zo heb ik het blauw terug laten komen in de fishtail en het roestbruin in de letters en het stempelwerk.
Het girafje uiteraard en daar heb ik de kleuren ook hetzelfde proberen te houden als in de achtergrond.


Ook de binnenkant ben ik niet vergeten, daar heb ik het laatste strookje van het dessinpapier opgeplakt en met roestbruin de stempel erboven gezet.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

groetjes van Ank





18 opmerkingen:

Trudy zei

Schattig kaartje en wat een mooi bijpassend papier heb je gebruikt!
Groetjes Trudy

Elly zei

Ook dit is een hele mooie kaart.
Groetjes Elly

Caroline Cards zei

Een heel lief kaartje met mooi papier!
groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

O wat een schattig kaart en wat een leuk dsp heb je gebruikt super mooi.

R's Rue zei

So cute.
www.rsrue.blogspot.com

Marjan zei

Wat een snoesje, Ank! Echt een heel lief kaartje ent wat een leuk papier ook! Leuk zo die welkom tekst naast de giraffe met het schattige belletje om de nek. Binnenkant ook helemaal af!

Trijntje zei

Wat e3n prachtige babykaart Ank. Leuk om het papier zo op te maken. Groeten Trijntje

Angélique zei

Een heel lieve, vrolijke kaart. Jammer dat dat leuke dp nu op is. De giraf past er zo perfect bij.

Elle-Jeanne zei

Leuke babykaart.
Alles past perfect bij elkaar.
Groetjes Elle-jeanne

Henriët zei

Super leuke babykaart. Mooi zoals je het papier hebt gecombineerd met de giraffe. En de binnenkant maakt de kaart helemaal af.
Groetjes van Henriët

Ans Gilbert zei

Schattige babykaart met heel leuk papier en mooi hoe je alles hebt gecombineerd, het girafje is echt heel lief,
Groetjes
Ansx

Eri zei

Wat mooi hoe je alles terug hebt laten komen nav. het prachtige design papier! Je hebt er een schattige kaart mee gemaakt. Leuk dat strikje met bedel om de hals van de giraffe.
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Hij is superleuk Ank! Dat papier is helemaal geweldig en het girafje past er zo goed bij! ik ben nu natuurlijk gefocust op geboortekaartjes, dat snap je..

Els zei

Wat een lief babykaartje en wat super leuk designpapier. Het girafje vind ik ook zo leuk!!
Groetjes, Els

martina's kaartjes zei

leuk kaartje heb je gemaakt ! dat papier heb ik ook nog (altijd) ergens, vind het niet makkelijk te verwerken, maar kijk, jou is het goed gelukt
grtjs,martina

Femminde zei

Wat een leuke kaart met die schattige giraf!! Toffe combinatie van stans en papier.
Fijne zonnige week!!
Groeten van Femminde

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige papier en leuke girafje
groetjes ellen

Nicole Parmentier zei

Wat een schatje dit babykaartje! Dat belletje ook... helemaal leuk!! En tot in de details afgewerkt, ook de binnenkant. Echt mooi gedaan!