Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 17 juni 2021

Nog een kerstman

 


Was ik het vandaag toch bijna vergeten een kerstkaart te posten.
Niet zo vreemd met deze tropische temperaturen.
Natuurlijk doet deze kaart weer mee met het blog van  52WTC.
Ik had nog zo'n mooi kader liggen en ook nog een kant-en-klare kerstman dus de kaart was snel samengesteld.
De rendiertjes zijn van van vilt, die lagen er ook nog.

groetjes van Ank

14 opmerkingen:

Jantine zei

Leuke kaart met mooie achtergrond, Ank!
Fijn dat je ook in deze warmte meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Nelleke zei

En zo ruim je weer heel wat op, en nog leuk ook. Groetjes, nelleke

R's Rue zei

A card I love that is so cute.
www.rsrue.blogspot.com

Angélique zei

Leuke kaart, echt kerst.

Els zei

Een leuke kerstkaart Ank en de rendiertjes zijn erg schattig.
Groetjes, Els

jackelien zei

Heel mooi kaartje zo leuk de kerstman.
Groetjes Jackelien

Elly zei

Mooie kerstkaart, ja met dit weer heb je toch een heel ander ritme.
Groetjes Elly

Nancy Soetaert zei

mooi kerstkaartje, leuke (embossing?)achtergrond en tof kader errond. Slim van je om die kerstman al kant en klaar te hebben. Is eigenlijk maar één keer een werkje, nog nooit aan gedacht... Probeer ik te onthouden!
Fijn dat je er weer bij bent met een donderdags kerstkaartje!
groetjes
Nancy 52WTC

Caroline Cards zei

Dit is ook weer een hele mooie kaart. De kader stans komt op het witte papier nog mooier over dan bij de kaart van vorige week!
groetjes, Caroline

Elle-Jeanne zei

Leuke kerstkaart Ank met de kerstman.
Mooi rand.
Groetjes Elle-jeanne

Ans Gilbert zei

Hele mooie kerstkaart met het leuke kader en de vrolijke kerstman,
Groetjes,
Ansx

Eri zei

De kerstman staat er leuk bij voor het kader en de embossing achtergrond! Leuk christmas malletje.
Groetjes, Eri

Marjan zei

Ja, raar hè, kerst en dit weer? Superleuke kaart met de kerstman die in jouw frame erg mooi uitkomt! Schattig die kleine vilten rendiertjes erbij!

Trijntje zei

Ik vind dit hele mooie kaarten. Geen punt om deze kaart nogmaals te maken. De kerstman blijft mooi op kerstkaarten . Groeten Trijntje