Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 1 juni 2021

Sending Hugs

 


Ik heb nog verschillende mini cardkits van Studio 92 liggen, sommige aangebroken andere nog helemaal nieuw.
Van de kit 'With All My Heart' had ik nog het e.e.a. liggen en daarmee heb ik deze kaart gemaakt.
De roosjes, de rode doily en het tekstlabel zaten in de kit.
De rest heb ik zelf toegevoegd.


Op bovenstaande foto is goed te zien dat ik de laagjes verhoogd heb opgeplakt.
Ik ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden.

Fijne dag!

groetjes van Ank

10 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart Ank, leuke spulletjes heb je gecombineerd. Die rozen zijn prachtig.
Lieve groetjes Miranda

Anita van Deur zei

Wat leuk Ank met deze leuke stansjes, mooi bloem maakt het af.

Elle-Jeanne zei

Leuke kaart Ank.
Mooi effect zo met het opgehoogde gedeelte .
Groetjes , Elle-Jeanne

Margo zei

Mooi kaartje Ank.
Groetjes
Margo

GerJanne zei

Ik vind het ene heel mooie kaart en erg leuk die laagjes die zo goed te zien zijn. Geeft een mooi effect.

Els zei

Een mooie en warme kaart met hugs Ank. Fijn dat je weer een kit hebt gebruikt.
Groetjes, Els

Elly zei

Mooie kaart en met laagjes werken is mooi, maakt de kaart niet zo plat.
En je achtergrond met die cirkels zijn heel mooi.
Groetjes Elly

Marjan zei

Mooi dit kaartje in deze roze rode tinten, de zwarte cirkels erachter zorgen voor een erg leuk contrast!

Ellen zei

Mooie kaart in mooie kleuren!

groetjes, Ellen

Trijntje zei

Het is een hele mooie kaart geworden. Leuke laagjes... groeten Trijntje