Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 28 mei 2021

Pretty in pink


Bij het blog van Girlz Creative Crafts vragen ze een roze kaart voor challenge 13.
Er moet wel een plaatje of 3-d plaatje op verwerkt zijn.
Nu heb ik enkel een 3-d bloem dus ik hoop dat dat voldoende is om mee te doen.
Wederom allemaal restjes die ik er in heb verwerkt.
Geen tekst zodat de kaart voor allerlei doeleinden geschikt is.

groetjes van Ank




 

11 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Leuke kaart in het roze.
Mooi weer war restjes weer gebruikt.
Zonder tekst is deze voor vele doeleinden bruikbaar.
Groetjes Elle-jeanne

GerJanne zei

Leuk en lief in roze. Ik vind hem erg leuk zo met die bloem niet in het centrum van de kaart.

Elly zei

Mooie zo deze kaart helemaal in het roze.
Groetjes Elly

Anita van Deur zei

Mooie kaart Ank.

Eri zei

Een heel toffe kaart met al die verschillende roze papiertjes!
Groetjes, Eri

Els zei

Een heel mooi roze kaartje Ank.
Groetjes, Els

Ina ( Frysk Famke ) zei

Lief en mooi in roze Ank

Monique zei

Pretty in Pink zeggen ze. Nou, dat is ook zo. Wat een mooi kaartje! Net zo mooi als mijn verjaardagskaart die ik van jou heb gekregen. Dank je wel daarvoor!!
Lieve groetjes, Monique

Marjan zei

Ik houd wel van roze! Mooie kaart Ank! Leuk die verschillende onderdelen links en het mooie bloemetje in het midden.

Je@net zei

Erg mooie kaart heb je gemaakt, Ank!

Trijntje zei

Het is een hele mooie roze kaart Ank. De materialen erg leuk gecombineerd. Je kerstkaart van hieronder is erg leuk geworden. Groeten Trijntje