Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 5 juni 2021

Uiltjes

 


Ik kwam een zakje tegen met allemaal voorgeponste uitljes en die heb ik voor de tv in elkaar zitten lijmen.
Twee ervan heb ik op deze kaart verwerkt.
Ik denk leuk als kinderkaart maar ook voor iemand die geslaagd is.
De uiltjes steken mooi af qua kleur.


Dankjulliewel voor alle reacties op mijn vorige posts
Ik vind het altijd leuk om te lezen wat jullie van de kaarten vinden.

groetjes van Ank

16 opmerkingen:

carla zei

Een hele mooie kaart met de grote letters en die lieve uiltjes passen er zo goed bij.
Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Carla

Henriët zei

Mooie kaart met de uiltjes bij de grote letters.
Handig dat je er al een aantal kant en klaar geponst had liggen.
Groetjes van Henriët

Anita van Deur zei

Wat leuk Ank zijn schattig 🦉.

Elle-Jeanne zei

Leuke hoera kaart met de uiltjes.
Kan voor vele doeleinden.
Groetjes Elle-jeanne

Angélique zei

Leuke kaart, de uiltjes staan er mooi op.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Inderdaad zonde om die leuke uitjes niet te gebruiken Ank, je hebt er een vrolijke kaart van gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

Eri zei

Wat zijn ze leuk die kleurrijke uiltjes! Je hebt er een leuke kaart mee gemaakt.
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Het is een hele mooie hoera kaart geworden Ank. Leuke uiltjes. Soms vind je nog weer eens wat terug... De kaart is zeker leuk voor iemand die geslaagd is. Groeten Trijntje

Margo zei

Wat een superleuke kaart en wat een goed idee om dat voor de TV te doen Ank.
Groetjes
Margo

Nelleke zei

Wat doen de uiltjes het leuk op je kaart. Groetjes Nelleke

Els zei

Een hele mooie kaart met deze grote letters en de uiltjes zijn weer echt lief erbij.
Groetjes, Els

Elly zei

Dan ben je heerlijk aan het priegelen geweest, wel leuk die uiltjes, en je kaart is mooi.
Groetjes Elly

Trudy zei

Wat een super leuke vrolijke kaart is dit!
Groetjes Trudy

Je@net zei

Wat een leuke kaart is dit, Ank!

GerJanne zei

Hoi Ank,
deze kaart is erg leuk! Grappig dat je die uiltjes tegen kwam. Zo kwam ik allerlei zeedieren tegen. Mocht ik stansen van een kennisje en even later had ik de stans zelf...nooit meer aan gedacht dat ik er al zoveel had gestanst... toch wel handig.

Marjan zei

Leuke uiltjes en erg leuke kaart, zeker geschikt voor de gelegenheden die jij noemt!