Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 7 juni 2021

Olifantje

 


Allereerst bedankt voor jullie reacties op mijn vorige post.
Ik lees ze altijd graag en ben er blij mee!

Vandaag een (kinder)kaart met de schattige olifant van MD.
Het is een eenvoudige kaart geworden maar hij heeft gewoon niet meer nodig vind ik.
Het olifantje heb ik wat extra kleur gegeven met distress inkt langs de randen en op de wangen.
Daar wordt het iets levendiger van.


Ook heb ik het washitape maar weer eens tevoorschijn gehaald.
Daarmee heb ik de 'bodem' gemaakt en de bloemen.
Daarvoor heb ik een paar stroken tape opgeplakt en daaruit de bloemen geponst.
Verder nog wat plakparels en de tekst in het zwart, dat geeft wat contrast.

Fijne dag!
groetjes van Ank



10 opmerkingen:

Marjan zei

Wat de droppie, dat olifantje! Gaaf kaartje, Ank!

Elly zei

Een lief kaartje, en idd doordat je het beinkt heb is het veel mooier geworden.
Groetjes Elly

CreaStories zei

Wat een lief en schattig kaartje heb je gemaakt! En wat een goed idee om zo washi tape te gebruiken! Groetjes, Natascha

Angélique zei

Leuke vrolijke kaart, dat olifantje is heel schattig.

Je@net zei

Erg lief kaartje, Ank!

Anita van Deur zei

Wat een schattig olifantje.

Freubelmina zei

Wat een hartstikke lief kaartje Ank xx

Trijntje zei

Het is een heel mooie lieve kaart geworden met het olifantje. Leuk zo met het washi. Tape. Groeten Trijntje

Nicole Parmentier zei

Geweldig leuk dit schattige olifantje!! Ik was door de drukte alweer een tijdje even niet bij je langs geweest en zie dat ik veel prachtige kaartjes gemist had. Die met de hertjes vond ik ook geweldig!

Creaellenknutselsite zei

wat een leuk kaartje met het schattige olifantje met zijn rode wangetjes
groetjes ellen