Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 10 juni 2021

Week 23 van 52WTC

 


Week 23 alweer en donderdag dus een kerstkaart!
Die doet natuurlijk weer mee op het blog van 52WTC .
Tjonge wat vliegt de tijd, vinden jullie ook niet?

Voor deze kaart heb ik een restant oud dessinpapier van een blok van de Action gebruikt.
Daarop een prachtig kader waar ik ooit eens een stapeltje van kocht, geen idee welk merk het is.
De kerstman is van MD en heb ik verhoogd opgeplakt en de prachtige tekst stans komt uit China.
Ik lees weer graag wat jullie van mijn kaart vinden.

Fijne dag!
groetjes van Ank

20 opmerkingen:

Eri zei

De kerstman steelt echt de show op jouw leuke kaart!
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Wauw wat een prachtig kader is dit, mooie kaart heb je er mee gemaakt.

Trudy zei

Wat een prachtig kaartje met die super leuke kerstman en wat leuk dat kader!
Groetjes Trudy

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke kerstkaart met de kerstman.
Mooie rand erom heen.
Groetjes Elle-jeanne

Angélique zei

Kijk die kerstman eens stralen, heeft ie toch maar mooi in het late voorjaar het internet gehaald. Leuke kaart.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kerstkaart met die schitterende kantachtige rand Ank. De kerstman is helemaal trots dat hij op zo'n mooie kaart mag staan.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

carla zei

Een hele mooie kerstkaart.
Prachtige omkadering en een lieve kerstman.
Groetjes,
Carla

Epie zei

Gezellig dat meedoet Anky met deze prachtige kerstkaart !!
Dat frame is héél sierlijk en de kerstman kijkt zo vrolijk :-)
Fîjne avondgroetjes Epie DT52WTC

marian zei

Wat een leuke kerstkaart heb je weer gemaakt met de kerstman.
Groetjes van Marian.

Wies zei

Leuke kaart met kerstman. Mooi kader is dit.
Groetjes, Wies

Trijntje zei

Het is een hele mooie kerstkaart met deze leuke kerstman. Blijft leuk om te gebruiken op een kerstkaart. Leuke achtergrond. Groeten Trijntje

Laurespage zei

Een hele mooie kerstkaart en de tekststans is super.
Groetjes.laurette

Diny zei

Wat een mooie kaart Ank....leuk kader heb je gebruikt!
Groetjes Diny

Jantine zei

Mooie kaart, Ank. Dat kader maakt het heel bijzonder! Leuk effect.
Leuk dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes,
Jantine DT 52WTC

Freubelmina zei

Wat een leuke kerstkaart met de knappe kerstman maakte je Ank, ook die schattige uilenkaart hieronder is erg gaaf.
Lieve groetjes xx

Caroline Cards zei

Prachtige kaart en dat kader is heel mooi. Leuke kerstman!
groetjes, Caroline

Margreet zei

Wat staat de kerstman daar lekker vrolijk te wezen! Wat een prachtig kader is dat zeg!
xxx Margreet

Nancy Soetaert zei

mooie kerstkaart met de kerstman!
groetjes
Nancy 52WTC

Elly zei

Je kerstkaart van vandaag is heel mooi.
Groetjes Elly

Marjan zei

Als ik zie wat er op jouw blog staat, merk ik dat ik alweer even niet geblogd heb. Drukke week achter de rug.
Gaaf kaartje, erg leuk hoe die rand diepte geeft en dan als contrast die leuke kerstman!