Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





woensdag 9 juni 2021

Uiltjes slimline

 


Bij Dutch Card Lovers is de uitdaging een mini slimline kaart te maken.
De afmetingen moeten zijn: 16 x 8,5 cm.
Er staan hele leuke voorbeeldkaarten op het blog.

Nou had ik nog heel wat uiltjes liggen dus voor mij was het duidelijk dat ik die moest gebruiken.
Onderaan heb ik twee stroken washitape over elkaar geplakt.
Toen vier blauwe uiltjes uitgezocht en die er een beetje speels verhoogd opgeplakt.
Een mooie swirl erboven en klaar!

groetjes van Ank

11 opmerkingen:

Rosalien Zwackhalen zei

Super leuk Ank. Gaaf dat je deze uiltjespons weer tevoorschijn haalt. Die blijft leuk. Bedankt voor jee deelname bij de DCL. :)

Eri zei

Leuk kaartje met die vrolijk gekleurde uiltjes!
Groetjes, Eri

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk slimline kaartje met deze vrolijk uiltjes Ank! Bedankt voor het meedoen met de DCL challenge.

Cinderella zei

Hoi Ank

Wat lief deze uiltjes op een rij

Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Angélique zei

Gezellige uiltjes, het lijkt net of ze aan het dansen zijn.

Elly zei

Heel leuk deze uiltjeskaart.
Groetjes Elly

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke vrolijke kaart heb je met die uiltjes gemaakt Ank. Een gezellig clubje zo te zien.
Lieve groetjes Miranda

Anita van Deur zei

Schattig uilenkaartje.

Ankie vd Polder zei

Ook al zo'n vrolijke kaart. Leuk hoor. Groetjes, Ankie

Marjan zei

Uiltjes blijf ik leuk vinden, en zeker in leuke kleurtjes zoals op jouw vrolijke kaart! Fijn dat je meedoet met onze DCL challenge, dank je wel!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Leuk kaartje met deze vrolijk gekeurde uiltjes! Dankjewel voor het meedoen bij DCL!