Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 13 juli 2021

Baby


In de doos met kant en klare stansjes vond ik ook een stapeltje van deze rompertjes.
Destijds vond ik ze heel mooi en ik heb er heel wat aangeschaft toen in verschillende kleuren.
Geen idee van wel merk het is.
Ik heb het op een stukje rood karton geplakt en toen uitgeknipt.
Een restje dessinpapier dient als achtergrond.
Een paar beertjes in bijpassende kleuren en de tekst uitgestanst.


De binnenkant ook een beetje versierd in dezelfde kleuren.
Zo vind ik het toch wel een leuke kaart geworden.

Ik heb er ook weer een nieuwe volger bij maar ik kan niet ontdekken wie het is.
In ieder geval van harte welkom, ik hoop dat de maaksels op mijn blog je kunnen inspireren.

groetjes van Ank

 

10 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Wat een vrolijk babykaartje. Leuk ook dat je de binnenkant niet vergeten bent, dat maakt hem extra mooi!

Angélique zei

Ik vind het een mooie kaart, de kleuren combineren zo goed met elkaar en het rompertje is een heel mooie.

Eri zei

Mooie kaart Ank! Het chique rompertje komt prachtig uit op de rode achtergrond en het fleurige design papier.
Groetjes, Eri

Je@net zei

Erg lief babykaartje, Ank!

Anita van Deur zei

Schattig kaartje Ank en wat een leuk rompertje!

Marijke zei

een mooi kaartje met dat rompertje! En zo leuk met dat rood erachter komt het goed uit! Zo zie je maar dat wat je bewaart je altijd nog een keertje kunt gebruiken. Groetjes Marijke.

GerJanne zei

Het is een enig kaartje in mooie kleuren. Leuk dat je ook oude dingen aan het gebruiken bent!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie babykaart in mooie kleuren Ank en die binnenkant is ook een plaatje. Het rompertje lijkt wel van kant, heel apart, zonde om niet te gebruiken.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Het is een schattig rompertje, heel mooi met de rode kleur er onder, hele mooie kaart en een gave binnenkant,
Groetjes,
Ansx

Elly zei

Wat een lief kaartje...mooie kleuren combi ook.
Groetjes Elly