Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 11 juli 2021

Hergebruikt


Het plaatje, wat een geborduurd stukje vilt is, komt van een oude kaart dus dat heb ik hergebruikt.
Ik vond het te mooi om weg te gooien.
Het bordeauxrood heb ik terug laten komen in de rand.
De streepjes op het dessinpapier zijn zilverkleurig maar dat is op de foto niet te zien.
Een mooie tekst maakt de kaart compleet.

groetjes van Ank

 

12 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een prachtige kaart Ank!

!neke zei

Dat heb je top gedaan zo !!!
Leuk, groeten Ineke

Angélique zei

Mooie, chique kaart.

GerJanne zei

Oh.... deze is echt heel mooi. De tekst is vast van het Scrapbook atelier. Of heb ik het mis?
Ik heb er zelf een paar en ze stempelen zo mooi!

Je@net zei

Erg mooi kaartje geworden, Ank!

Marja Sch zei

Wat een mooie kaart. Zo leuk dat je dat stukje hergebruikt hebt en wat een mooie tekst. Fijn dat ke straks over een week ook weer beter beschermt bent. Groetjes Marja

Elly zei

mooie kaart en idd te zonde om weg te gooien, dus goed dat je dat eraf gehaald had.
Groetjes Elly

Els zei

Een pracht kaart en wat een mooie tekst.
Groetjes, Els

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje zeker zonde om weg te gooien het is zo leuk op je kaart
mooie tekst
groetjes ellen

Trijntje zei

Wat een mooie kaart. De tekst is erg mooi. De kaart met de fairy van hieronder is ook erg mooi. Groeten Trijntje

Ans Gilbert zei

Dat was een goed idee om dat te herbruiken, je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt
Groetjes
Ansx

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en een prachtig plaatje! Ook een leuke fairy kaart hieronder!
groetjes, Caroline