Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 16 juli 2021

Bloemstukje


Ik heb nog verschillende Mini Kits van Studio92  waarvan sommigen deels al gebruikt.
Ik gebruik ze ook wel door elkaar heen maar deze bloemen en blaadjes zaten allemaal in één kit.
Ik heb er dit bloemstukje mee gemaakt op een geëmboste ondergrond.
Wat plakparels in de harten van de bloemen en zo heb ik weer een verjaardagskaart voor mijn voorraad.

groetjes van Ank

9 opmerkingen:

Angélique zei

Mooie verjaardagskaart. De geëmboste achtergrond staat mooi achter de statige bloemen en bladeren.

Elly zei

Een mooi bloemstukje.
Groetjes Elly

Laurespage zei

Heel mooi en prachtige kleuren !
Groetjes, laurette

Wilma zei

PRACHTIG bloemstukje op die geëmboste achtergrond. Heel MOOI gemaakt Ank.
Liefs Wilma ☺☺☺

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie bloemen ze komen mooi uit op de geemboste achtergrond
groetjes ellen

Henriët zei

Mooie kaart! De geemboste achtergrond maakt de kaart helemaal af.
Groetjes van Henriët

Els zei

Super mooie kaart en de embos achtergrond is weer prachtig hierbij..
Groetjes, Els

Nicole Parmentier zei

Prachtig Ank! Ik heb ook nog zo een kitje liggen, misschien moet ik die ook maar eens afstoffen en gebruiken...

Trijntje zei

Wat is dit een mooi bloemstukje geworden. Lekker zomers.groeten Trijntje