Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 19 juli 2021

Flamingo's

 


Ook uit een mini cardkit komen deze flamingo's en palmboom met bijpassend dessinpapier.
Ik had al lang geen schommelkaart meer gemaakt maar vond dit tafereeltje er wel geschikt voor.
De achtergrond heb ik uit het water dessinpapier gestanst en de flamingo's en palmboom heb ik verhoogd opgeplakt.
Datzelfde deed ik ook met de tekst uit de kit.
De kaart was perfect in evenwicht dus daar hoefde ik niet aan te 'sleutelen'.

groetjes van Ank


11 opmerkingen:

Doris knippenenplakken zei

OO die zijn leuk je flamingo's , prachtige zomerse kaart, leuk model.
Groetjes Doris

Angélique zei

Heel origineel, leuk gedaan.

Elly zei

Mooie zomerse kaart ja dat is nog altijd even oppassen dat je niet teveel alles aan 1 kant plakt.
Groetjes Elly

martina's kaartjes zei

ach, die is erg leuk geworden zo ! helemaal toppie
grtjs,martina

Hobby Hoogland zei

Leuk schommel kaartje ,en echt een zonnig kaartje .
groetjes Marjan.

Eri zei

Echt een leuke en zomerse schommelkaart met de flamingo's zo gezellig bij elkaar.
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Wat een superleuke zomerse schommelkaart. Leuk zijn deze flamingo’s. Ze zijn lekker aan het zeven… en ze blijven staan… meestal vliegen ze weg. Ze zijn erg schuw… groeten Trijntje

GerJanne zei

Heel leuk kaartje en wat een mooie kleuren! Super samengesteld...En dat papier met die kleien flamingootjes is zo ontzettend leuk! Echt geweldig!

Diny zei

Wow.....Wat een prachtig schommelkaartje met de leuke flamingo's Ank!
Groetjes Diny

Els zei

Een mooie wiebelkaart Ank en fijn dat die meteen in evenwicht was. Leuk deze titel erbij.
Groetjes, Els

Creaellenknutselsite zei

wat een leuk tropisch tafereeltje met de flamingo's tussen de wuivende palmen
groetjes ellen