Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 9 juli 2021

Flower Fairy


Voor Marjan had ik de zaadjes van de uitgebloeide roze Akelei verzameld.
Omdat op dit plaatje van de Flower Fairies de Akelei wordt afgebeeld leek het me wel leuk om daar juist  een kaartje mee te maken, toepasselijker kon het niet worden.
Inmiddels heeft Marjan de kaart ontvangen en de zaadjes zelfs al uitgezaaid, dus ik kan hem hier nu ook laten zien.

groetjes van Ank

 

10 opmerkingen:

Elly zei

Heel mooi kaartje.
groetjes Elly

carla zei

Prachtig !
Mooie mallen hierbij gebruikt.
Groetjes,
Carla

Eri zei

Wat leuk dat je een bijpassend plaatje voor de kaart hebt gevonden bij de zaadjes. Je hebt er een leuke kaart mee gemaakt.
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Heel mooi kaartje Ank.

Els zei

Mooie kaart met dit plaatje van flowers faines en ook heel toepasselijk voor Marjan.
Groetjes, Els

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk het plaatje in de kaders
groetjes ellen

Henriët zei

Super mooie kaart met een heel mooi plaatje!
Groetjes van Henriët

Wies zei

Heel mooi kaartje met flower fairies. Erg leuk om dit kaartje te maken voor Marjan om bij de zaadjes van de akelei op te sturen.
Groetjes, Wies

Freubelmina zei

Wat ontzettend leuk dit prachtige kaartje gecombineerd met de zaadjes, erg origineel Ank.
Fijn weekend verder xx

Marjolein zei

Oh wat leuk! Bij mij staat de akelei op het balkon. Hij doet het hartstikke goed. Ik heb ook al flink wat zaadjes verzameld. Zo leuk hoe je de zaadjes gecombineerd hebt met het plaatje! Groetjes Marjolein