Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 23 juli 2021

Happy Birthday


Voor de jarige Henriët maakte ik deze verjaardagskaart.
De onderdelen komen allemaal uit een mini cardkit en ik ben er lekker mee aan het 'bloemschikken' gegaan.
Ik vind het door de kleuren een nostalgische uitstraling hebben
Met een donkerbruine perlenpen heb ik de stipjes gemaakt.

Fijne dag!
groetjes van Ank

 

9 opmerkingen:

Angélique zei

Die is leuk, heel vrolijk. Leuk met die knoopjes als bloemhart

Wies zei

Mooie bloemenkaart heb je voor Henriët gemaakt. Leuk met die knopen als hart en extra versiering.
Groetjes, Wies

!neke zei

Ik vind hem top !!!!!
groeten Ineke

Trijntje zei

Wat een mooie kaart heb je voor Henriët gemaakt. groeten Trijntje

Eri zei

Wat een mooi boeket heb je geschikt voor Henriët. Heel tof met de bruine stipjes, dat haalt de boel lekker op!
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Ja! Dat klopt. Ik moest meteen denken aan behang dat mijn ouders hadden in de jaren 70... Het is een heel mooi kaartje! Ik houd ervan.

Anita van Deur zei

Wat een mooi kaartje is het geworden Ank.

Je@net zei

Mooie bloemenkaart heb je gemaakt, Ank!

Els zei

Een mooie kaart met deze prachtige bloemen.
Groetjes, Els