Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 24 juli 2021

Rozen


In mijn poging oude spulletjes op te maken laat ik jullie vandaag deze kaart zien.
Hij is gemaakt met poëzieplaatjes.
Ik heb ze deels uitgeknipt en verhoogd opgeplakt en zo de hele kaart vol gemaakt.
Verder heb ik er niets aan gedaan, alleen nog een tekst erbij.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

groetjes van Ank

 

11 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk idee Ank. Heel mooi uitgewerkt, het is een prachtige kaart.
Lieve groetjes Miranda

farmerblog zei

Wat is deze goed gelukt zeg! Prachtig gewoon. En het is zo herkenbaar om oud spul op te maken. Zou het ons wel gaan lukken? 😜 Groetjes Nelleke

Elly zei

Hij is heel mooi!
Groetjes Elly

GerJanne zei

Ach jee, wat is dit ook weer een leuke kaart en een leuk idee Ank. Ik heb ergens ook nog van die plaatjes liggen . Eigenlijk moet ik eerst eens iets opmaken...

Je@net zei

Wat een prachtige rozenkaart, Ank!

Wilma zei

Wat een BJOETIE Ank.....wat een SUPER manier om te proberen oude spulletjes op te maken.
Liefs Wilma ☺☺☺

Eri zei

Wow, het is een prachtige kaart geworden met al die rozen! Daar zou ik nu nooit opgekomen zijn, ik heb ook al lang geen poëzieplaatjes meer! Weer wat opgeruimd!
Groetjes, Eri

Els zei

Een hele mooie rozenkaart laat je ons zien en leuk dat je sommige rozen verhoogd hebt opgeplakt.
Groetjes, Els

Marja Sch zei

Wat een mooie rozenkaart. Heel knap hoor al dat knipwerk. Bedank t voor je lieve complimenten op mijn blog. Het aanbrengen van de diepte en schaduw doet Miranda helemaal voor in de workshop. Groetjes Marja

Femminde zei

Oh dat is wel een hele mooie kaart geworden Ank!! Leuk om zo met je oudere spullen aan de gang te gaan.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Caroline Cards zei

Wat leuk om poëzieplaatjes te gebruiken en het is een prachtige kaart geworden!
groetjes, Caroline