Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 26 juli 2021

Toekan


Hallo allemaal, we zitten alweer in de laatste week van juli!
Op deze maandag heb ik een Toekan voor jullie.
Het is een puffy vinyl sticker die ik tijden geleden bij de Hema heb gekocht.
De stansjes die ik heb gebruikt komen weer uit een Mini Cardkit van Studio 92 van Ingrid Danvers.
Het dessinpapier hoorde er ook bij, het was een aanvulling die je apart aan kon schaffen.
Op de bloemen ook nog wat puffy stickertjes geplakt zodat het kobalt blauw weer terug komt.
Ik lees weer graag wat jullie van de kaart vinden, ik vind jullie reacties altijd een feestje om te lezen!!

Fijne dag!
groetjes van Ank


 UPDATE:  De foto van de binnenkant had ik vergeten te plaatsen, hier is hij alsnog (voor het archief!)



14 opmerkingen:

Diny zei

Wat een super leuke kaart met deze mooie toekan Ank!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Wat een leuke kaart Ank met de vrolijke Toekan!
Ook je rozen kaart is tof, goed idee om ze zo te gebruiken.

Elly zei

Het is een mooie kaart in leuke kleuren.
Groetjes Elly

Angélique zei

Hoe meer ik er naar kijk, des te leuker ik hem vind. Het is een heel vrolijke, zomerse kaart, de diverse materialen zijn leuk gecombineerd.

Eri zei

Ik vind je kaart lekker zomers en superleuk!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een vrolijke zomers aandoende kaart gemaakt met die leuke puffy toekan Ank.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Mooie kaart in vrolijke kleuren, leuk met de toekan,
Groetjes
Ansx

GerJanne zei

ZO grappig. Als ik kaarten bij jou zie kom ik ook op ideeën, alleen blijft het nu nog bij ideeën. Maar mijn voornemen om eerst eens iets op te maken van wat ik heb, komt hier dichtbij. Dit soort stickers heb ik ook nog liggen en ze zijn best heel leuk! Jij hebt het met het perfecte papier super gecombineerd!

Trijntje zei

Het is een leuke zomerse kaart Ank. Groeten Trijntje

Nicole Parmentier zei

Wat is ie leuk Ank! Ik heb met deze zelfde stickers ook ooit een serie kaartjes gemaakt voor op mijn blog. Dat is al heel lang geleden, ik heb de post even opgezocht en hij is van augustus 2017!! Hele oude stickertjes dus.. Maar wie wat bewaard die heeft wat nietwaar?! superleuk gedaan!

Crealientje zei

Leuke Toekan kaart!
Doet Tropisch aan,wij hebben een echte Hollandse Zomer als ik naar buiten kijk :)
Ook weer leuk de versiering aan de binnenkant.
Lieve groetjes Crealientje.

Rhodé zei

Leuk en lekker fleurig! Ik herkende de toekan van kaartjes die Nicole eerder maakte. Leuk dat je ook aan de binnenkant aandacht hebt besteed.

Freubelmina zei

Wat een leuke vrolijke kaart Ank, je toekan is een echte blikvanger.
Ik zag dat ik je blog nog niet volgde dus heb meteen op de knop gedrukt!
Lieve groetjes xx

Nicole Parmentier zei

Ik zag je reactie en kom ook even je binnenkantje bekijken (oeh.. dat klinkt wel raar hè..) Wat zijn ze leuk hè, deze stickers. Ik moet toch maar weer vaker naar de Hema. Binnenkort zullen de nieuwe schoolspullen er wel weer liggen met wellicht weer leuke stickers voor ons!