Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 30 augustus 2021

Jubileum challenge Lift Challenge Blog

 Het  Lift Challenge Blog viert haar 10 jarig bestaan met een jubileum challenge.
Je mag een door jou zelf gekozen kaart liften.
Daar heb ik deze kaart voor gekozen:


Hij staat op het blog Sending Hugs


Ik heb de kaart gekanteld zoals jullie zien.
Dit is het resultaat.


Ik heb er nog eentje gemaakt die veel strakker is geworden.


Voor deze kaart heb ik een roze oplegkaart gebruikt.
Zelf vind ik hem wat saai ondanks de vrolijke kleurtjes.


Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.

Fijne dag!
groetjes van Ank

16 opmerkingen:

Freubelmina zei

Ik vind ze beide erg mooi Ank, wat gebruikte je ook heerlijk vrolijk papier xx

Marja Sch zei

Wat een leuke kaarten zijn het geworden. Ik vind de tweede ook zeker mooi. Heel rustig en stijlvol. Zeker niet saai. Groetjes Marja

Je@net zei

Twee erg leuke, vrolijke kaarten, Ank!

Nicole Parmentier zei

Twee hele leuke versies van je lift kaart! Mooi om te zien hoe een ander papiertje meteen een heel ander effect heeft op je kaart. Dankjewel voor deze bijdrage aan onze lift-jubileum challenge.

Angélique zei

Ik vind ze beiden mooi, je zou eventueel nog een bloem op de 2e kaart kunnen plakken, maar ik vind dat zeker niet noodzakelijk.

Elly zei

Het zijn allebei mooie kaarten, mooie vrolijke kleuren.
Groetjes Elly

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee leuke kaarten Ank, heerlijk die vrolijke kleurtjes. Gelukkig heb je hem goed gelinkt want het is voor het lift-challengeblog..oeps ;)
Lieve groetjes Miranda

Eri zei

Ze zijn allebei mooi, en heel verschillend! Wat een papiertje en letters kunnen doen om een andere uitstraling te geven!
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Heel leuke kaarten voor de liftchallenge! Vrolijk van klaar.
Leuke challenge he??

Wilma zei

Saai vind ik deze kaartjes absoluut niet.....ik houd wel van deze MOOIE en KLEURRIJKE kaartjes.
Liefs Wilma ☺☺☺

Danielle zei

Wat heb je een leuke kaart uitgekozen om te liften! En jouw twee versies zijn zo vrolijk! Ik begrijp wel wat je bedoeld, ik vind je tweede kaartje niet saai maar het eerste kaartje wel mooier ;-) Waar dat nou aan ligt, dat weet ik niet want ik vind het papiertje van je tweede kaartje erg leuk!

Ans Gilbert zei

Mooie kaarten heb je gemaakt voor de Liftchallenge,
vrolijke kleurtjes heb je gebruikt,
Groetjes,
Ansx

Henriët zei

Wat een leuke lifts heb je gemaakt. Door de gekozen papiertjes erg verschillend maar beide erg leuk!
Groetjes van Henriët

Els zei

Je hebt een leuke liftkaart uitgezocht en wat heb je deze mooie gelift. Het zijn mooie vrolijke kaarten Ank.
Groetjes, Els

Marjan zei

Alle twee heel mooi gelift en wat een leuke liftkaart, Ank! Door papierkeus en stansen ook allebei een heel andere uitstraling, leuk! ik vind e roze variant niet saai, de kleuren en de enamel dots samen met het streepjespapier vind ik mooi! Dank je wel voor het meedoen met de jubileum Liftchallenge!

Cornelie zei

Toffe liftkaart en ook heel goed te liften. Ook niet onbelangrijk! Ik snap je wel met je 2e kaart. Saai is denk ik niet het goeie woord, maar het witte cardstock doet kleuren beter tot zijn recht komen. Het roze in je dessinpapier word versterkt door het roze cardstock en daardoor komt er minder aandacht op de andere kleuren. Maar niet minder mooi, maar anders. Leuk juist om het verschil zo te zien.
Erg leuk dat je zo vaak met onze challenges meedoet en nu ook met onze jubileum challenge. Dank je wel Ank!