Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 2 september 2021

Merry Christmas

 


De kerstkaart had ik al eerder gemaakt en dat was maar goed ook want ik ben er de afgelopen week niet aan toe gekomen een kerstkaart te maken.
De tekst, het boompje en de cadeautjes komen uit een mini cardkit, de rest uit mijn eigen voorraad.
Natuurlijk doet deze weer mee met het blog van 52WTC.

groetjes van Ank

23 opmerkingen:

Freubelmina zei

Het is een schitterende kerstkaart Ank xx

Eri zei

Een toffe kaart in het vrolijke rood! Gelukkig kun je deze nu laten zien.
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige kerstkaart Ank. Handig zo'n cardkit.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC .
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een prachtige kerstkaart, leuk die dotjes op de achtergrond..bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje in de vrolijke rode kleur, wat een leuk boompjes en leuke cadeautjes staan erop
groetjes ellen

Caroline zei

mooi hoor Groet Caroline

Elle-Jeanne zei

Super leuke kerstkaart.
Zo mooi samen gesteld.
Groetjes Elle-jeanne

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaart, leuk de gestreepte cirkel, alles past er mooi bij,
Groetjes
Ansx

Trijntje zei

Het is een hele mooie kerstkaart. Soms heb je dat dan lukt het even niet. Ik zit nu in de flow van kerstkaarten.. groeten Trijntje

Caroline Cards zei

Leuke kaart en mooi plaatje!
groetjes, Caroline

Trudy zei

Hele gezellige en vrolijke kerstkaart!
Groetjes Trudy

carla zei

Een hele leuke kerstkaart.
Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Carla

marian zei

Wat een gezellige kerstkaart, lekker frisse kleur dat rood.,
Groetjes van Marian.

Nynke zei

Wat een leuke kaart Ank! Lekker fleurig van kleur, dat is wel fijn voor de donkere dagen straks weer.
Groetnis Nynke

Henriët zei

Wat een vrolijke kerstkaart.
Altijd handig om al in het voren te werken. Ik weet nu al bijna zeker dat er volgende week geen kerstkaart van mij komt. Geen tijd voor de komende dagen om te maken en niks meer in het archief.
Groetjes van Henriët

Jantine zei

Mooie kaart, Ank. Lekker dat je er eentje op voorraad had, ik probeer dat ook te hebben, soms kom ik echt niet aan kaarten maken toe.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Elly zei

Je kerstkaart is superleuk.
Groetjes Elly

Laurespage zei

Een hele fijne kerstkaart Ank. Ja soms zijn er van die momenten dat een kerstkaartje niet lukt, maar dan is het goed dat er nog wat voorraad is. Groetjes, laurette

Diny zei

Wat een leuk kaartje Ank!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

O hij is leuk Ank, handig als je nog wat in de wachtrij hebt staan.

Els zei

Een mooie kerstkaart Ank.
Groetjes, Els

Crealientje zei

Mooie moderne Kerstkaart!
Leve de voorraad:)
Fijn weekend, liefs Crealientje.

Marjolein zei

Hele vrolijke kerstkaart! Handig om wat achter de hand te hebben; ik heb ook een paar berichten in concept staan voor mocht het me niet lukken een kaart te maken. Groetjes Marjolein