Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 19 augustus 2021

Kerst scrapling

 


Er lag nog een restje craftpapier, precies genoeg voor een scrapling, en een zakje die-cuts van K&Company.
Daar zat dit engeltje bij en zo was het idee al snel ontstaan voor deze kerstkaart die natuurlijk weer mee doet op het blog van 52WTC.
De uitgestanste dennentakjes had ik ook nog liggen.
Wat epoxy stickertjes erbij een rillijntje en een glitterlijntje onderaan en een stukje lint waaraan ik weer een craft labeltje heb gehangen.
Daar heb ik de tekst op gestempeld, op de achterkant staat Gelukkig Nieuwjaar!

groetjes van Ank

28 opmerkingen:

Diny zei

wat een leuke scrapling heb je gemaakt voor kerst Ank!
Groetjes Diny

Eri zei

Leuk deze scrapling met het nostalgische plaatje en de chique strik aan het label!
Groetjes, Eri

Elle-Jeanne zei

Leuk gedaan.
Je hebt er een leuke kerstkaart mee gemaakt.
Groetjes Elle-jeanne

Hetty P. zei

Wat een leuk idee om zo je restje papier te gebruiken, je scrapling is heel erg mooi geworden.
Ik kende de term nog niet (of vergeten), maar ik ben nooit te oud om te leren ;)
Fijne dag,
Hetty

Trudy zei

Wat een leuk romantisch kaartje en mooi die strik bovenaan!
Groetjes Trudy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi nostalgisch kaartje met het leuke engeltje erop en leuke details
groetjes ellen

Jantine zei

Leuke scrapling heb je gemaakt, Ank, met dat nostalgische plaatje.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Margreet zei

Best wel eens handig om wat spulletjes te gebruiken die er toch nog liggen. Het is een schattige scrapling geworden!
xxx Margreet

Monique zei

Superleuk gedaan!!
Groetjes, Monique

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie nostalgische scrapling Ank.
Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Anita van Deur zei

Wat is het mooi vooral de nostalgische uitstraling doet het altijd goed Ank!

Marjan zei

Lief dat engeltje met de mooie glinstervleugeltjes, fijn dat je kon combineren met wat je nog had liggen, zo heb je snel een leuke kerstkaart erbij!

Ans Gilbert zei

Wat een mooie tag met het kerstengeltje en de leuke stickers erbij.
De kaart met punten is echt heel simpel en geeft een leuk effect,
Groetjes,
Ansx

Rosina zei

Het is een prachtige kerst scrapling Ank...heel mooi samengesteld met leuke accentjes erop...
Dan wil ik ook jou super bedanken voor de schitterende beterschapskaart die ik deze week van je heb gekregen, en zeker ook die lieve woorden erin doen me heel erg goed..
Ik heb vandaag echt een betere dag, vanmiddag lekker genoten van de lunch met de kleinkinderen
en tot grote verassing kwamen toen ook nog allebei de dochters een hapje mee eten De oudste is expres even uit Renesse overgekomen om moeders even te zien
Ach een dikke kroel doet wonderen dat kan ik je wel vertellen...Ik word er nog emotioneel van...
nogmaals dank je wel Ank zo lief van je
lieve groetjes Rosina
DT 52 WTC

!neke zei

Heel mooi gemaakt !!!
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Laurespage zei

Prachtig, en het nostalgische engeltje steelt de show.
Groetjes, laurette

Trijntje zei

Erg leuk deze scrapping. Mooi nostalgisch plaatje en leuke afwerking. Groeten Trijntje

marian zei

Heel erg mooi deze scrapling.
Groetjes van Marian.

Marjolein zei

Zo leuk hè, als alles precies past! Sfeervolle scrapling! Groetjes Marjolein

LisannesKaartenhobby zei

Prachtig, lief kaartje... Mooi dat nostalgische vintage sfeertje

Hobbygroet,
Lisanne

Colien zei

Hele leuke kerst-scrapling!
Leuk dat je meedoet aan de wekelijkse uitdaging op het 52 Weeks to Christmas blog.
grtz Colien

GerJanne zei

Heel gaaf deze scrapling. Weer wat restjes opgemaakt begrijp ik?

Caroline Cards zei

Een mooi kaartje en dat engeltje is heel lief!
groetjes, Caroline

Elly zei

Superleuk deze tag.
groetjes Elly

Bernadet zei

Wat ziet dit er leuk uit Ank!

R's Rue zei

Beautiful 😍
www.rsrue.blogspot.com

Freubelmina zei

Wat een superleuke creatie Ank xx

Wybrich zei

Scraplings, ik hou ervan. Deze is erg leuk.