Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 16 augustus 2021

Beauty

 


Deze jurk vind ik een echte beauty en als ik er het figuur voor had zou ik hem in het echt graag willen hebben, maar helaas!
Ik heb de jurk geknipt uit papier van Stamperia uit de lijn 'Imagine'.
Nou had ik nog wat uitgestanste paspoppen liggen maar ze waren of te groot of te klein.
Ik heb zo'n klein paspopje gebruikt en doormidden geknipt om de juiste lengte te krijgen en de taille ook helemaal bijgeknipt zodat het past.
Een bijpassend knoopje er op en het geheel verhoogd opgeplakt op een streepjespapiertje wat is nog had liggen.
Voor de rest heb ik het bij de drie uitgeknipte items gelaten en verder geen versiering aangebracht omdat ik de jurk echt de highlight van mijn kaart wilde laten zijn.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden!

Gisteren waren mijn zoon en schoondochter uit Groningen er en we hebben gezellig in de tuin kunnen zitten (dat is vandaag wel anders!)
Maar wat ik het allerfijnste vond is dat we, nu we allemaal volledig gevaccineerd zijn, elkaar weer eens letterlijk in de armen konden sluiten, wat heb ik dat gemist zeg!!

groetjes van Ank

16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Geweldig je kaart dat jurkje Ank super. Zou ik ook willen dragen.

Crealientje zei

Prachtig!
ja, gisteren was het heerlijk, gezellig dat je bezoek had.
Vandaag bbbrrrr en nat, lekker achter mijn compi en bloggen:)
Ondank de regen dip een fijne dag, liefs Crealientje.

Angélique zei

Heel mooi, goed dat je er niets bij hebt gedaan, het is perfect zo.

Lia zei

Ik vind hem geweldig! En zo'n figuurtje zou ik ook wel willen hebben (wie niet?! LOL)
Lia xx

Elly zei

Wat een prachtige creatie!! Echt heel mooi.
Ja gisteren was het super weer, vandaag helaas zoveel minder.
Groetjes Elly

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat gaaf! Ik ben dol op paspoppen en je hebt haar schitterend aangekleed Ank. Een prachtige kaart.
Lieve groetjes Miranda

Nelleke zei

Wow wat een supergave jurk zeg! Ik kan zoiets ook niet meer dragen helaas. Maar heel slim en mooi opgelost. Groetjes, Nelleke

Freubelmina zei

Wat ontzettend leuk en creatief gedaan Ank xx

Eri zei

Ja, die jurk is echt een beauty Ank! Daarmee steel je echt de show! Fijn dat je zo genoten hebt van het bezoek van je zoon en schoondochter! Daar kun je weer even op teren.
Groetjes, Eri

Monique zei

Ank, wat is dit een geweldig mooi kaartje! Die jurk! Ik zou hem zo willen aantrekken.
Fijn he, dat je elkaar weer kunt omhelzen. Dat mis ik ook. Mijn zoon en schoondochter hebben zich nog niet laten inenten. We staan lijnrecht tegenover elkaar. We hebben het er maar niet meer over, willen we geen ruzie krijgen. Jammer, dat het zo moet.
Maar jij hebt een fijne dag gehad gisteren. Heerlijk toch!!
Liefs Monique

GerJanne zei

Ik vind hem echt prachtig Ank! Wat een prachtige creatie.
En ja, dat elkaar kunnen omarmen... we vinden het nu bijzonder, terwijl het voor Covid zo normaal was. Gek he? Maar ik geniet er ook van. Ons heel gezin in ingeënt, dus dat is al heel fijn..

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart met de leuk geklede paspop. Mooie achtergrond met het streepje. Fijn dat je kinderen langs zijn geweest en je ze eindelijk weer eens kon omarmen.. Groeten Trijntje

Ellen zei

Het is gelukt hoor, de jurk is zeker de highlight van je kaart. Echt heel mooi gedaan!

groetjes, Ellen

Angelique zei

Prachtige kaart, zo mooi de jurk op de paspop. Ik zou hem ook wel aan willen maar ik heb er ook het figuur niet voor. Fijn dat je weer kon genieten van het gezelschap van je zoon en schoondochter.
lieve groetjes Angelique

Marjan zei

Beauty van een kaart, die jurk is very pretty!! Zo is zeker de paspop met jurk de highlight, heel mooi!

Wybrich zei

Gaaf, wat een mooie kaart Ank!