Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 13 augustus 2021

Verhuizen

 



Mensen bij ons uit de straat gaan verhuizen naar een klein dorp elders in de provincie.
Ik heb deze kaart voor ze gemaakt.
Met allerlei stansjes heb ik een tafereeltje gemaakt. 


Hun rode kater Mozes kijkt al wat nieuwsgierig rond.
Het is een puffy sticker van een set die ik ooit bij Zeeman kocht.
De bloemetjes zijn van fimo.

groetjes van Ank

16 opmerkingen:

Monique zei

Wat een prachtige en knusse kaart. Ik zou er zo willen wonen. Die bloemetjes zijn ook zo mooi!
Lieve groetjes, Monique

Eri zei

Ach, wat en lief tafereeltje! Aan alles is gedacht om je er snel thuis te voelen.
Groetjes, Eri

Angélique zei

Een heel leuke kaart, ik hoop dat die mensen echt zulke mooie bloemen rond hun huis krijgen.

Henriët zei

Wat een lief kaartje! Heel leuk tafereeltje heb je er van gemaakt.
Groetjes van Henriët

Trudy zei

Ach wat schattig dat kopje van de kater! Super gaaf kaartje voor een verhuizing!
Groetjes Trudy

Trijntje zei

Het is een superleuke kaart geworden Snk. Leuke details. En een mooi tafereeltje
Groeten Trijntje

carla zei

Een mooi gezellig kaartje.
Je hebt er hele leuke materialen voor gebruikt, zelfs de kater is aanwezig.
Knap gedaan.
Groetjes,
Carla

GerJanne zei

Ontzettend leuk kaartje is het met het tafereeltje. Ik ga hem onthouden. Ik heb wel eens zoiets gedaan met een raam, maar dat huisje heb ik ook. Top idee! En ook je kerstkaart is schitterend met de rendieren en de sterren en in blauw!

R's Rue zei

So cute.
www.rsrue.blogspot.com

Elly zei

Mooie kaart en lief dat je hun een kaartje geeft.
Groetjes Elly

Marjan zei

Je zou er toch gewoon echt willen wonen, op dat idyllische plekje, wat een mooi tafereel heb je gemaakt! Ik miste je kerstkaart ook, heb weer een drukke week achter de ruig. Maar heel mooi in blauw met zilver.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kaart en hopelijk is hun nieuwe huis net zo gezellig als op jouw mooie kaart Ank. Je hebt er echt een mooie gedetailleerde kaart van gemaakt met zelfs leuke geruite gordijntjes achter de raampjes. Grappig die puffy sticker tussen het gras. Echt een plaatje.
Lieve groetjes Miranda

Freubelmina zei

Wat een gave verhuiskaart met zoveel mooie details Ank, die gaat gewaardeerd worden,
Je wekelijkse kerstkaart van donderdag is ook erg mooi met het lieve hert.
Fijn weekend verder Xxx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi verhuiskaartje met de leuke huisjes en bloemenperkjes, zo schattig dat poesje wat boven het gras uit kijkt
groetjes ellen

Cornelie zei

In dat huisje wil ik wel wonen ;-)
Wat een tof verhuiskaartje is dat geworden met alle details!
Heel fijn weekend!

Anita van Deur zei

SCHATTIG TAFEREELTJE, LEUKE DETAILS OP JE KAART RAAK NIET UITGEKEKEN.