Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 20 november 2021

Kerst dahlia fold

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor  de belangstelling voor en het meeleven met mijn gezondheid. 

Het bezoek aan het ziekenhuis leverde goed en minder goed nieuws op. Het goede nieuws was dat de snijvlakken en de poortwachtersklier schoon waren, dus geen uitzaaiingen! Het minder goede nieuws was dat er agressieve cellen waren gevonden in de tumor en dit is voor nader onderzoek naar het Anthony van Leeuwenhoek ziekenhuis gestuurd. Daar wordt uitgezocht in welke mate die cellen aanwezig zijn en of ze high risk of low risk zijn. Bij high risk krijg ik alsnog chemo therapie en daar ben ik best bang voor. Voorlopig is het weer een paar weken wachten voor ik daar de uitslag van krijg.


Dan de kaart die ik jullie vandaag laat zien.
Het is weer een dahlia fold kaart, voorlopig de laatste hoor!
Dit keer heb ik er een kerstversie van gemaakt.
Het papier wat ik heb gebruikt is aan één kant effen en aan de andere kant met het hulst dessin.


De randen van de binnenste  'bloem' heb ik met glitterlijm ingesmeerd, dat ging niet zo mooi als ik zou willen want de lijm klonterde nogal maar er was geen weg meer terug.
Het geheel heb ik geplakt op een uit goudkarton gestanste cirkel.


Voor de afwerking heb ik een banner ook uit goudkarton gestanst en ook de tekst, nog steeds stickers want de voorraad is nog niet op, heb ik in goud gedaan, ik vond dat wel fijntjes staan.
Het geheel heb ik losjes over de 'bloem' geplakt.

Ik lees weer graag wat jullie er van vinden!
Fijn weekend!
groetjes van Ank

 

 

19 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterende fold kaart in deze kerst versie Ank. Ach Ank toch het blijft nog erg spannend voor je. Denk aan je.

Irene zei

Prachtig én feestelijk met de gouden details! Dat wachten is zó moeilijk elke keer, duimen voor goed nieuws!
XxIrene

Margreet zei

Prachtige kaart, Ank.
Dat is idd goed en minder goed nieuws. Voorlopig worden dat weer even spannende weken tot je wat meer hoort.
Sterkte.
xxx Margreet

Cinderella zei

Hoi Lieve Ank
Spannende tijden zeg weet dat ik aan je denk
En duim voor je
Hang in there

Je hebt wel een hele
Mooie creatie gemaakt.
Fijn weekend
Ondanks alles
Ik stuur je positieviteit toe
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dan duimen we nog even verder Ank. Wel fijn dat de snijvlakken schoon zijn en je niet meteen weer onder het mes hoeft. Ik hoop dat je snel uitslag krijgt want al die spanningen zijn ook niet fijn.
Je hebt weer een mooie bloem gevouwen, wat zal dat mooi glinsteren bij kaarslicht met die glitterlijm.
Sterkte en lieve groetjes, Miranda

Angélique zei

Wat een chique dahlia, heel mooi met de gouden accenten. De banner bovenop vind ik echt een "finishing touch".
Oef, nog een aantal weken in spanning... heel veel sterkte, ik hoop dat het je lukt om positief te denken, maar dat valt niet mee in zo'n situatie. Ik denk aan je.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie kleuren en details, oooh al dat wachten maakt het er ook niet beter van, heel veel sterkte gewenst
groetjes ellen

Trijntje zei

Wat een mooie chique dahlia kerstkaart . Wat een spannend bericht. Hoop dat het meevalt. Heel veel sterkte ik denk aan je… groeten Trijntje

Je@net zei

Erg mooie kaart, Ank.
Het blijft dus nog even spannend. Sterkte!

Danielle zei

Wat een bijzondere, chique kaart! Erg mooi! Wat een spanning, weer wachten…. Kan me voorstellen dat je op ziet tegen eventuele chemokuren, ik duim natuurlijk mee voor goed nieuws!!

carla zei

Toch weer een spannende tijd voor je. Dat je zolang op het resultaat moet wachten is echt niet leuk, maar ik duim voor jou op goed nieuws.

Dit is ook weer een mooi versie van de gevouwen bloem.
De gouden banner is er heel mooi bij.
Groetjes,
Carla

Henriët zei

Mooie kerstkaart zo in het rood en goud.
We blijven voor je duimen!
Groetjes van Henriët

Els zei

De komende weken zullen spannend voor je zijn en ik hoop dat de uitslag van AVL positief zal zijn en er geen chemo's nodig zijn.
Je kaart is mooi hoor Ank.
Groetjes, Els

Eri zei

Leuke kerstversie heb je gemaakt van de dahlia, het goud maakt het heel chique. We gaan hier gewoon nog even door met duimen, en hopen dat er alsnog goed nieuws komt. Sterkte.
Groetjes, Eri

Marjan zei

Je berichtje heb ik op Facebook gelezen en beantwoord, hou je taai meid! XX
De kaart is een plaatje, mooi en echt kerst door de kleuren en het goud.

Trudy zei

Schitterende kaart heb je gemaakt!
Heel veel sterkte met je gezondheid. Ik hoop dat het allemaal goed komt met je.
Groetjes en liefs Trudy

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kerstkaart en zó chique met het goud erbij. Ik hoop dat je toch goed nieuws gaat krijgen, we duimen nog even door,
Groetjes,
Ansx

Antjes kaartcreaties zei

Wat een mooie kerstkaart met al het goud en glitter Ank.
Leuk model kaart.
Spannend hoor, hopelijk krijg je een goede uitslag.
Vingers gekruist voor je!!
Groetjes Antje

Elly zei

Wat een prachtige kaart laat je zien!
Vreselijk die spanning...bij mijn schoonzus is het nu een jaar geleden precies...en vorige week weer de scan gehad..alles was nu rustig..dus kunnen we weer 3 mnd vooruit.
Ik ga heel hard voor je duimen dat de uitslag gunstig is.
Groetjes Elly