Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 18 november 2021

Scrapling

 


Deze scrapling doet weer mee met het blog van 52WTC
Het is een eenvoudig kaartje met plaatjes uit een kit die ik nog had liggen.
Er valt niet veel over te vertellen, mochten er vragen zijn dan hoor ik het wel.

Met mij gaat het goed, ik voel me goed, alleen ben ik wel gauw moe.
Straks ga ik naar het ziekenhuis voor controle en krijg ik te horen wat het vervolg traject zal zijn, spannend!

Ik wens jullie een fijne dag!
groetjes van Ank

24 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

schattig kaartje, het beste vandaag we denken aan je..
Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Irene zei

Lief in die zachte tinten! Dat je moe bent is heel begrijpelijk Ank, hoop dat je prettig nieuws krijgt in het ziekenhuis.
XxIrene

Eri zei

Leuke "zoete" scrapling! Veel succes vandaag!
Groetjes, Eri

Trudy zei

Leuke kerstkaart heb je gemaakt!
Sterkte met je gezondheid.
Groetjes Trudy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie scrapling heb je gemaakt leuk het plaatje van de notenkraker erop
sterkte en beterschap
groetjes ellen

LisannesKaartenhobby zei

Hele mooie scrapling! Hopelijk valt 't mee in 't ziekenhuis wat ze zeggen... Heel veel sterkte! Dankjewel voor je schitterende verjaardagskaart

Hobbygroet Lisanne

Elle-Jeanne zei

Mooie slimlinekaart.
Fijn dat je weer aan de betere hand bent.
Beterschap gewenst.
Groetjes Elle-jeanne

Marijke zei

Een leuk kaartje in deze maat! Een leuke notenkraker erbij en lieve zachte kleurtjes! Mooi gedaan! Veel beterschap maar met het vervolgtraject! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

carla zei

Een leuk kaartje Ank.
Fijn te horen dat je je goed voelt.
Ik duim voor je voor je controle van straks.
Groetjes,
Carla

Anita van Deur zei

Prachtige kaart in deze kleuren Ank, succes bij de controle duim voor je.

Diny zei

Wat een mooie kerstkaart Ank!
Heel veel succes vanmiddag in het ziekenhuis,
Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke notenkraker op je mooie scrapling Ank. Begrijpelijk dat je moe bent Ank na zo'n operatie en met die spanningen. Hopelijk krijg je fijn nieuws in het ziekenhuis, ik duim voor je.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Margreet zei

Wat een gave scrapling met de Nutcracker.
Ik duim voor je dat je goed nieuws krijgt vwb je vervolgtraject.
xxx Margreet

Angélique zei

Een mooi, zoet kaartje.
Fijn dat je je relatief goed voelt, ik hoop dat je vandaag positieve berichten kreeg in het ziekenhuis.

Trijntje zei

Wat een mooie scrapling heb je gemaakt. Fijn dat je je goed voelt… het moe zijn zal er bij horen je lijf moet nog wel herstellen. Veel sterkte en beterschap. Hopelijk kun je snel verder behandeld worden. Het ga je goed groeten Trijntje

Jantine zei

Leuke kaart, Ank! Leuk met dat soldaatje van de notenkraker.
Ik hoop dat je een positief gevoel hebt over je vervolgtraject.
Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

marian zei

Een erg leuk kerstkaartje heb je gemaakt. En ik hoop dat de controle in het ziekenhuis meevalt en het vervolg traject ook.
Groetjes van Marian.

GerJanne zei

Heel mooi kaartje met de plaatjes. Ben benieuwd naar wat je vervolgtraject zal worden. Zeker spannend!

Els zei

Een mooie scrapling heb je gemaakt!
Fijn om te lezen dat het goed met je gaat en hoop dat het de uitslag en het vervolgtraject gunstig voor je zijn.
Groetjes, Els

Ina ( Frysk Famke ) zei

Hele mooie scrapling Ank,

Fijn dat je goed voelt, hopelijk neemt de moeheid snel
af. Ook hoop ik dat de uitslag en het vervolg traject gunstig zijn.

Groetnis fan Ina

Caroline Cards zei

Mooie kaart met leuke afbeelding!
Hoop dat je positieve berichten had in het ziekenhuis!
groetjes, Caroline

Marjolein zei

Hopelijk is de uitslag in het ziekenhuis goed! Superspannend.
Mooie scrapling met de notenkraker! Groetjes Marjolein

!neke zei

Super leuke kaart !!!!
En hou je sterk, denk aan je !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Elly zei

Raar dat ik een aantal kaarten gemist heb van je, deze is ook een hele mooie.
Groetjes Elly