Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 4 november 2021

Kerststal

 


Uit dezelfde set als de kaart van vorige week komt deze kaart.
Helaas zit de vaart van het kaarten maken er nu even niet meer in, teveel andere dingen aan mijn hoofd.
Ik weet inmiddels dat ik dinsdag geopereerd ga worden en vanmiddag heb ik een afspraak met de chirurg.
Het wordt zo allemaal wel heel spannend en dat merk ik ook aan mijn lijf.
Veel last van de fibromyalgie.

Deze kaart doet natuurlijk weer mee met 52WTC
Ik weet niet of het lukt om bij jullie allemaal langs te komen maar ik ga het wel proberen!
Fijne dag!

groetjes van Ank

26 opmerkingen:

carla zei

Een hele mooie kaart met de kerststal.
Leuk dat je af en toe nog wat kan plaatsen.
Heel normaal dat de stress er nu wat inzit.
Probeer aan de hobby te blijven, dat is goed voor wat afleiding.
Sterkte en succes met je operatie.
Groetjes,
Carla

Eri zei

Een heel mooie kaart met dit kleurrijke plaatje! Heel begrijpelijk dat je nu andere dingen aan je hoofd hebt! Ik wens je voor dinsdag alvast heel veel sterkte en ga heel hard voor je duimen dat alles goed mag komen!
Groetjes, Eri

Trudy zei

Mooie kerstkaart! Heel sterkte met de operatie volgende week.
Groetjes Trudy

Margreet zei

Wat een schitterende kaart met dat mooie plaatje en de gouden details!
Poeh, wat spannend, Ank. Het komt nu wel steeds dichterbij. Ik wens je ontzettend veel sterkte en hoop dat je mijn kaart inmiddels hebt ontvangen.
Ik zal dinsdag een kaarsje voor je branden!
xxx Margreet

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje erop
ik wens je heel veel sterkte met de operatie
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart Ank.
Sterkte met de operatie.
Groetjes Elle-jeanne

Trijntje zei

Je kaart is echt heel mooi geworden. Begrijpelijk dat je hoofd niet naar de kaarten makerij staat. knap dat je nog een kerstkaart hebt kunnen maken. Fijn dat je dinsdag geopereerd kan worden... Begrijpelijk dat het je veel spanning geeft. Het is ook spannend. Ik wens je heel veel sterkte. Groeten Trijntje

Irene zei

Mooi Ank! Natuurlijk is het spannend maar -zéker gelet op C - ben je nu snel aan de beurt en ik wens je heel veel sterkte! 5 haar gelden stond onze wereld ip zijn kop en kreeg mijn man de éne jobstijding na de andere en was ontzettend ziek. De 11e wordt hij 78 en dát hadden we toen nóóit gedacht..dus hou moed!!
XxIrene

Anita van Deur zei

Wat een schitterende kaart Ank, o de spanning begrijp ik goed Ank en de pijn die het extra geeft, ik zal een kaarsje voor je branden dinsdag heel veel sterkte gewenst.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Logisch dat je de spanning voelt Ank, het is ook niet niks. Ik zal dinsdag voor je duimen en aan je denken. De kaart die je laat zien is ook weer erg mooi, die kleuren zijn mooi. Heel veel sterkte vast.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaart heb je gemaakt en ik snap dat het spannend is, ik heb ook fibromyalgie, dat wordt dan meteen erger.Alvast heel veel sterkte voor volgende week,
Groetjes,
Ansx

Laurespage zei

Ondanks de druk en de stress heb je ons toch een mooie kaart laten zien deze week.
Veel sterkte en ik zal zeker mee duimen.
Groetjes. Laurette

Jantine zei

Wat vervelend, dat je gezondheid niet meewerkt, Ank. En je kaart is weer hartstikke leuk.
Fijn dat je meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Antjes kaartcreaties zei

Wat een heerlijke vrolijke en kleurrijke kerstkaart is dit geworden Ank.
Sterkte met de operatie volgende week.
Groetjes Antje

Danielle zei

Prachtige kaart! Sterkte voor dinsdag!

Angélique zei

Mooie kerstkaart, de afbeelding matcht heel goed met het goud en het blauw.
Heel veel sterkte volgende week en de tijd na de operatie. Opzich is zo'n operatie al spannend, maar met de extra pijn en ongemakken erbij wordt het niet makkelijker.

Caroline Cards zei

Een mooie kaart Ank en die plaatjes zijn prachtig!
Logisch dat het spannend is. Ik wens je alvast heel veel sterkte en zal voor je duimen!
groetjes, Caroline

GerJanne zei

Je kaart is heel mooi Ank.
EN natuurlijk is het spannend en staat je hoofd niet naar kaarten maken en bloggen. Misschien geeft het wat afleiding, maar als je hoofd te vol zit, snappen we dat allemaal. Heel veel sterkte met wachten..

Angelique zei

Zeker weer een hele mooie kaart. Logisch dat je nu andere dingen aan je hoofd hebt. Niet alleen de stress heeft invloed op je fibromyalgie maar ook het slechte weer denk ik. Ik wens je heel veel succes dinsdag.
lieve groetjes Angelique

Elly zei

Hele mooie kaart Ank en ik wens je het heel veel sterkte, ga zeker aan je denken dinsdag.
Groetjes Elly

Els zei

Een mooie kaart ank.
Wens je veel sterkte met de operatie. Groetjes, Els

Marit zei

Heel veel sterkte Ank! Ik heb ervaring met de achtbaan die je nu in gaat, ik zit nu in het derde jaar van de hormoontherapie. Neem je tijd en knutsel zoveel als je kan. Het is goed om een uitlaatklep te hebben. Nogmaals veel sterkte!

Margo zei

Wat een mooie kaart Ank en alvast veel succes met de operatie.
Groetjes
Margo

Wybrich zei

Ank, voor dinsdag heel veel sterkte!! Ik las dat je de diagnose borstkanker hebt gekregen,niet leuk!
Je kaarten zijn zoals gewoonlijk heel erg mooi, vooral de dahlia fold card.

Marjan zei

Begrijp dat je nu wel iets anders aan je hoofd hebt, maar even je gedachte opzij zetten is wel fijn. Deze kaart met mooie afbelding en achtergrond papier is prachtig! Sterkte voor dinsdag en een succesvolle operatie!

Wilma zei

Heel veel SUCCES vandaag Ank en nogmaals BETERSCHAP toegewenst.
Dat je hoofd er even niet naar staat om kaartjes te plaatsen kan ik me heel goed voorstellen.
Toch heb je voor vandaag nog een MOOI kaartje weten te plaatsen.
Liefs Wilma ☺☺☺