Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 11 november 2021

Kerst scrapling

 


Hallo allemaal, ik ben er weer, ik heb de operatie achter de rug.
Eergisteren ben ik geopereerd en het is me gelukkig meegevallen.
Ik voel me naar omstandigheden prima, de pijn is goed te verdragen.
De tumor is weg en uitslagen over snijvlakken en verdere behandeling komen later, nu eerst herstellen.
Ik vind het geweldig zoals jullie allemaal meeleven, heel veel dank daarvoor!

Ik had nog een scrapling liggen die ik maakte van het mooie papier waar ik eerder al kaarten van liet zien dus zo kan ik toch nog meedoen met kerstkaarten donderdag van 52WTC

groetjes van Ank

22 opmerkingen:

Eri zei

Leuk dat je met het overgebleven papier nog een mooie scrapling hebt gemaakt! Fijn dat het dinsdag allemaal goed verlopen is, ik wens je dan ook een spoedig herstel!
Groetjes, Eri

!neke zei

Fijn dat de operatie goed verlopen is !!!
Nu herstellen.
Mooie kaart !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

carla zei

Fijn voor je dat de operatie achter de rug is en dat het goed verlopen is.
Nu niks forceren en laat de rust je wonden helen.
Een spoedig herstel toegewenst.
Leuk dat je nog een kerstkaartje hebt om ons te laten zien.
Mooi gemaakt.
Groetjes,
Carla

Margreet zei

Wat fijn om je al weer in blogland te zien, Ank! Mooie scrapling heb je gemaakt.
Neem de tijd voor je herstel en dan gaan we duimen dat de uitslagen gunstig zijn!
xxx Margreet

Jantine zei

Toffe scrapling, Ank! En fijn dat de operatie goed verlopen is. Sterkte met het herstel.
Gezellig dat je weer meedoet aan 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Antjes kaartcreaties zei

Wat fijn dat de operatie goed is verlopen Ank.
Nu is het wachten op de uitslag, maar eerst goed herstellen van de operatie.
Mooie kerstkaart heb je gemaakt met dit prachtige tafereeltje.
Groetjes Antje

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje, wat fijn dat het achter de rug is de operatie. Nu herstellen.

Henriët zei

Allereerst wens ik je een heel goed herstel en nu hopen op goede berichten.
Je kerstscrapling is mooi. Dat papier is erg mooi.
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Wat fijn dat het meegevallen is, hopelijk herstel je spoedig en vallen de uitslag en nabehandeling ook mee.
Fijn dat je je goed genoeg voelde om nog wat te knutselen, je hebt een mooie scrapling gemaakt.

Diny zei

Wat een mooie kerst scrapling Ank.
Ik wens je een spoedig herstel toe!
Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Mooie scrapling heb je gemaakt en wat fijn dat de operatie goed is verlopen, wens je een goed herstel en goede uitslagen,
Groetjes,
Ansx

Marjolein zei

Oh wat fijn dat de operatie goed is verlopen! Neem je tijd voor het herstel; ik hoop dat het voorspoedig zal verlopen.
Je scrapling is erg mooi.

Groetjes Marjolein

GerJanne zei

Ah wat fijn Ank, dat de operatie achter de rug is. Ik hoop op goede uitslagen en duim voor je.
Je kaart/scrapling is prachtig. Wat een schitterend plaatje is dat.
Heel stijlvol.

Annemarie en Merit zei

wat fijn dat de operatie erop zit, nu maar herstellen, en hopen op een ver goede uitslag.
Je kaart is een plaatje wat mooi met die kleuren.
Fijn dat je er vandaag bij bent.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Elly zei

Fijn te horen dat de operatie goed gegaan is..nu rustig herstellen.
Je kaart is erg mooi.
En we duimen voor een goede uitslag..
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

allereerst wat fijn dat de operatie goed is gegaan en het allemaal mee is gevallen, nu hopen dat dat het allemaal goed gaat komen nu eerst goed uitrusten en opknappen.
wat een mooie scapling heb je gemaakt met het supermooie plaatje erop en de arabische achtergrond het doet me een beetje denken aan Alladin
beterschap
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat knap dat je al in blogland te zien bent Ank, goed op jezelf passen hoor. Ik duim voor goede uitslagen en hoop dat je snel herstelt. Je kerst-scrapling is een plaatje, ik vind de kleuren zo mooi, heel warm.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Els zei

Een mooie scrapling Ank.
Wat fijn dat de operatie goed is verlopen en dat je snel gaat opknappen.
Veel beterschap en groetjes, Els

Trijntje zei

Hoi Ank. Wat fijn dat de operatie achter de rug is. En het je is meegevallen… nu maar herstellen. Je scrapling ziet er mooi uit. Fijn dat het je gelukt is om een kerstkaart te maken. Heel veel beterschap nog. Ik loop achter met reageren… De afgelopen weinig tijd voor de bloggen.. groeten Trijntje

Rajani Rehana zei

Beautiful blog

Caroline Cards zei

Leuke scrapling! Wat fijn om te horen dat het meegevallen is. Succes met herstellen!
groetjes, Caroline

Marjan zei

Mooie scrapling Ank, ik las elders al dat het al lekker gaat met je, nu duimen voor een goede uitlag!