Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 31 december 2021

Nieuwe woning


Een vriendin van mij is verhuisd en voor haar heb ik deze kaart gemaakt.
Ze houdt erg van rood en zwart dus deze kleuren heb ik terug laten komen in de kaart.

Ik wil jullie bedanken voor alle reacties in het afgelopen jaar.
En in het bijzonder voor jullie medeleven met mijn ziekteverloop.
Allemaal een fijne jaarwisseling gewenst en alle goeds voor 2022!

groetjes van Ank

 

15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel leuk gemaakt Ank in deze kleuren. Voor 2022 alle goeds.

Eri zei

Een leuke kaart met de rode details, ze springen er echt uit. Fijne jaarwisseling!
Groetjes, Eri

Margreet zei

Mooie verhuiskaart voor je vriendin, Ank.
Jij ook een gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2022!
xxx Margreet

Anita van Deur zei

Wat fijn Ank dat hij zo snel aangekomen is, gisteren ging hij op de post.

Antjes kaartcreaties zei

Leuke verhuiskaart in de lievelingskleuren van je vriendin Ank.
Alle goeds voor 2022 en een goede jaarwisseling.
Groetjes Antje

Elly zei

Mooi gemaakt deze verhuiskaart.
Ik wens je het allerbeste voor 2022 met veel kracht, en dat je een fijne jaarwisseling hebt.
Groetjes Elly

Angélique zei

Lief, dat roosje op het huis, het is een mooie kaart.
Ik wens jou een heel goed 2022, een jaar waarin je heel hard moet vechten, maar ik wens je een duidelijke overwinning toe in deze strijd en verder veel mooie momenten om dierbare herinneringen te maken.

GerJanne zei

Heel mooi verhuiskaartje Ank. Jij ook bedankt voor je reacties, ondanks je ziektezorgen. Ik wens jou het aller allerbeste voor 2022 en dat is gezondheid!

Marjan zei

Nogmaals de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Je kaartje is heel erg leuk, dat huisje met roosje is schattig en het achtergrondpapiertje erbij staat leuk!

Marjan zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Trijntje zei

Hoi Ank. Allereerst de beste wensen voor 2022. Hopelijk gaat het goed met je .... je hebt een hele mooie kaart gemaakt voor een nieuwe woning. Groeten Trijntje

Els zei

De allerbeste wensen Ank en je hebt een heel mooi verhuiskaartje gemaakt.
Leuk dat huisje in de tekst.
Groetjes, Els

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi verhuiskaartje leuk met het zwart en de rode sterretjes erop
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie verhuiskaart in een gave kleurencombinatie Ank. Natuurlijk voor jou ook de beste wensen voor 2022.
Lieve groetjes Miranda

Cornelie zei

Nog de beste wensen Ank!
Wat een mooie aftrap van het nieuwe jaar dit kaartje. Verhuiskaarten vind ik altijd leuk om te maken.