Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 30 december 2021

Week 52

 Het is even een tijdje geleden dat ik iets heb gepost maar ik ben er nog hoor!
Helaas is mijn energielevel erg laag door de bestralingen die ik onderga.
Op zich is het allemaal goed te doen en valt het best mee maar ik word er ontzettend moe van.
Ik ben nu ruim over de helft van het aantal bestralingen en moet na morgen nog 1 week dagelijks naar het ziekenhuis.
Daarna een paar weken rust en dan gaan we aan de chemo beginnen maar zover wil ik nog niet kijken, eerst de bestralingen maar afronden.

Ook wil ik iedereen , en dat zijn er heel veel, bedanken die mij een kerstkaart heeft gestuurd!
Ik kom er niet aan toe iedereen persoonlijk te bedanken en mailtjes te beantwoorden maar ik ben er heel erg blij mee, elke dag weer een feestje om zulke mooie kaarten te krijgen, ze pronken hier allemaal aan de muur.

Dan mijn kaart, de inspiratie is niet groot maar zo af en toe wil ik toch wat doen maar ik kan me er niet langdurig mee bezighouden daarvoor heb ik toch te weinig energie.


Het is een vrolijke kerstkaart geworden van restjes papier die ik nog had liggen en wat uitgestanste dingetjes.
Uiteraard doe ik weer mee met 52WTC
Ik ga proberen jullie blogs te bezoeken maar vergeef me als het niet lukt.

groetjes van Ank


23 opmerkingen:

Lia zei

Ank, wat een leuke kleurrijke kaart!
Helaas zit je in hetzelfde traject als mijn man, maar hij heeft de 35 bestralingen nu gehad. In januari horen we hoe het verder gaat...Veel sterkte en ik leef met je mee!
Lia xx

Margreet zei

Fijn weer wat van je te horen, Ank! Die moeheid na je bestralingen is een bekend gegeven, dus je moet doen wat je kunt en waar je zin in hebt. Bloggen staat begrijpelijk op een laag pitje.
Je hebt een mooie kaart gemaakt. Die glanzende sneeuwsterren vind ik heel tof!
Fijne jaarwisseling.
xxx Margreet

Anita van Deur zei

Wat een super leuk en vrolijk kerstkaartje Ank, neem de tijd rust uit je hebt het nu zo nodig en als er dan wat energie over is doe je dat wat je het leukst vind. Heel veel sterkte hou moed, fijne jaarwisseling liefs xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een dot van een kerstkaart Ank en wat knap dat je er op deze laatste donderdag van het jaar ook bij bent. Je bent iemand die altijd trouw meedoet bij 52 WTC dus des te leuker. Ik ben blij dat het redelijk met je gaat en inderdaad je energie goed doseren is belangrijk. Een fijne jaarwisseling gewenst en alle goeds voor 2022.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Trudy zei

Hele leuke kerstkaart!
Heel veel sterkte met de bestralingen.
Liefs en groetjes, Trudy

Annemarie en Merit zei

Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt, begrijpelijk dat er veel minder uit je handen komt, vermoeidheid is een bekend verschijnsel...vind het knap dat je hier toch weer een kaartje laat zien...
We wensen je het allerbeste toe voor 2022.
Heel veel liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Diny zei

Wat fijn om vandaag toch een kaartje van je te zien....en het is een hele leuke geworden Ank!
Heel begrijpelijk dat je nu niet zoveel energie hebt.....sterkte met de behandelingen!
Groetjes en een fijne jaarwisseling,
Diny

Jantine zei

Wat een leuk kaartje met lief plaatje, Ank! En vervelend dat je energielevel zo laag is, hoort helaas wel bij zo'n behandeling. Ik wens je er sterkte mee!
Toch alvast fijne jaarwisseling en bedankt voor een fijn blogjaar!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Henriët zei

Wat een leuke kaart. Inderdaad lekker vrolijk.
Succes met de rest van de behandeling.
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Een heel leuke, gezellige kaart.
Goed om te lezen dat de bestralingen meevallen, ik hoop van harte dat het maximaal zal helpen.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige hondje, leuke kleurtjes en details heb je gebruikt
heel veel sterkte met de bestralingen en do gewoon lekker waar je zin in hebt
vast een fijne jaarwisseling
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Leuke kerstkaart Ank.
Heel veel sterkte met de behandelingen.
Fijne jaarwisseling en de allerbeste wensen voor een goed gezond en creatief 2022.
Groetjes Elle-jeanne

Marijke zei

Een vrolijk kaartje met deze kleuren en het hondje vind ik leuk! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Ik wens je veel sterkte en beterschap voor 2022 en hopen je weet terug te zien met mooie creaties. Een gezellige jaarwisseling en groetjes Marijke.

Hetty P. zei

Leuke, vrolijke kaart heb je gemaakt. Fijn dat je zo af en toe toch nog de energie vindt om een kaartje te maken. Het is zo'n mooie afleiding in de onzekere tijd waarin je nu zit.
Sterkte nog met de rest van de bestralingen, raar iets eigenlijk he. Maar knap dat zoiets kan.
Fijne jaarwisseling en een positieve blik voor het nieuwe jaar.
Hetty

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaart Ank, bijna iedereen zal wel snappen dat je nu niet alles kan doen wat je normaal ook doet, dit kost heel veel energie. En vooral dingen blijven doen, waar je op dat moment even blij van wordt..
Bedankt dat je mee doet, ik wens je heel veel sterkte met je laatste bestralingen..Groetjes Ingrid 52WTC

Eri zei

Je hebt een gezellige en vrolijke kaart gemaakt met de restjes die je nog had. Leuk plaatje van de sneeuwpop met het hondje. Fijn dat het redelijk goed met je gaat ondanks je vermoeidheid, daar moet je maar gewoon aan toegeven. Veel sterkte met de laatste bestralingen! Een fijne jaarwisseling toegewenst, en een goed begin van 2022!
Groetjes, Eri

Ans Gilbert zei

Fijn dat de bestralingen bijna achter de rug zijn, dat heb je dan maar gehad.
Je maakte een vrolijke kerstkaart met het leuke plaatje.
Fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2022,
Groetjes,
Ansx

marian zei

Je hebt toch weer een gezellige kerstkaart gemaakt. Ik wens je veel sterkte met alle behandelingen die nog gaan komen. Verder hoop ik dat het nieuwe jaar wat rooskleuriger voor je zal zijn.
Fijne jaarwisseling en groetjes van Marian.

































Gina zei

Een schattige kerstkaart met de sneeuwpop en het hondje ! Een hele mooie afsluiter! Ik wens je een fijn jaareinde, en een goed begin van een creatief en gezond 2022! Groetjes, Gina

Els zei

Je hebt ondanks je vermoeidheid toch een vrolijke kerstkaart gemaakt.
Wat fijn dat je bestralingen er bijna op zitten en dat je dan een paar weken rust krijgt.
Groetjes, Els

Caroline Cards zei

Een leuke kaart met lieve plaatjes. Doe vooral rustig aan en de bezoekjes aan blogs komen vanzelf weer als je lichaam het toe laat!
Een fijne jaarwisseling en voor 2022 veel gezondheid en liefde!
groetjes, Caroline

!neke zei

Mooie kaart !!!
Wens je heel veel sterkte toe !
Take care !
Ondanks alles fijne jaarwisseling !
Groeten Ineke
DT52WTC

Trijntje zei

Hoi Ank. Fijn lezen dat het naar omstandigheden goed met je gaat. Begrijpelijk dat nu even niet overal op kunt reageren... inderdaad maar van behandeling tot behandeling dat is het beste. Je hebt een hele mooie kasrt gemaakt. Ineens je verl sterkte met de behandeling. Groeten Trijntje