Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 16 december 2021

Week 50

 


Hallo allemaal,
vandaag toch weer een kaartje van mijn hand.
Een eenvoudig opgebouwde kaart met allemaal kant en klare dingetjes, veel verder dan dat kom ik momenteel niet.
Deze kaart doet ook weer mee met 52WTC

Ik wil ook langs deze weg iedereen bedanken die mij een kerstkaart heeft gestuurd.
Excuses maar ik heb niet de energie om iedereen persoonlijk te bedanken en ook heb ik geen hele teksten in mijn kerstkaarten geschreven, sorry!
Op dit moment zit ik in de eerste week van de bestralingen,  ik heb er nu 4 gehad.
Het gaat redelijk goed maar het kost enorm veel energie.
Morgen de laatste van deze week en dan maandag beginnen we aan week 2 van de in totaal 4 weken.

groetjes van Ank

21 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Ank, het is toch een mooie kerstkaart geworden . Mooie kleuren en stansen heb je gecombineerd. Denk nu maar eerst aan jezelf hoor, energie goed verdelen.
Dank je wel voor je prachtige kerstkaart die ik vandaag mocht ontvangen.
Gezellig je toch weer te zien bij 52 WTC .
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Henriët zei

Ook met kant en klare dingen kun je een mooie kaart maken! Deze ziet er erg mooi uit.
Bedankt voor je kerstkaart die hier vandaag op de mat lag.
Nogmaals sterkte voor de komende tijd.
Groetjes van Henriët

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt!
Fijn dat je er weer bij bent deze week
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Trijntje zei

Wat een mooie ronde kaart. Ik heb je mooie kerstkaart ontvangen. Heel leuk. Bedankt.Groeten Trijntje

Trijntje zei

Ps heel veel sterkte met de bestralingen.

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met leuke afbeelding!
Heftig om zoveel behandelingen in één week te hebben. Ik las nu pas je bericht van zondag en ik snap dat je heel wat te verwerken krijgt. Veel sterkte de komende tijd en houd moed!
Bedankt voor je leuke kerstkaart. Heel speciaal die mooie houten ster op de voorkant. Zo'n zelfde hebben wij namelijk in het groot op de voordeur hangen. Je had het niet beter kunnen uitzoeken en ik ben er heel blij mee!!
Dikke knuffel en groetjes, Caroline

marijke zei

Een mooi kaartje hoor. En je hebt wel wat anders aan je hoofd dan iedereen persoonlijk te bedanken. Denk maar goed aan jezelf en wordt maar weer beter! Ik wens je heel veel sterkte en toch fijn dat je meedoet met 52wtc. Groetjes Marijke.

Eri zei

Een heel mooie kaart Ank. Knap van je dat je nog de moed hebt om een kaart te laten zien. Ik wil jou bedanken voor je mooie kaart die vandaag in mijn brievenbus lag. Ik wens je heel veel sterkte de komende weken, en denk aan je!
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Hoi Ank,
het si een heel mooi kaartje! En die ik van je kreeg vandaag is ook al zo'n gave. Dank je wel! Zo lief dat je daar de energie voor over had!
Heel veel sterkte en kracht gewenst de komende weken.

Angélique zei

Dit is toch een heel mooie kaart, goed dat je het nog voor elkaar hebt gekregen.
Heel veel sterkte morgen en met week 2.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie rond kaart Ank. En je hoeft toch geen excuses te maken voor dat je nu even dingen niet kan doen ? Alles wat wel gaat is mooi mee genomen, je ziekte en behandelingen kosten energie genoeg, heel veel sterkte verder nog met de bestralingen..Bedankt dat je ook deze week weer mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid .

Anita van Deur zei

Mooi kaartje Ank, ik wens je veel sterkte bij de bestralingen het kost zoveel energie. Lieve groetjes Anita

Diny zei

Wat een leuke ronde kaart hen je gemaakt Ank!
Nogmaals heel veel sterkte!
Groetjes Diny

Els zei

Een mooie ronde kerstkaart en leuk dat de aandacht nu naar de arrenslee gaat.
En ik vind het knap dat je ondanks je bestralingen nog kans ziet om zo'n mooie kerstkaart te maken.
Ik wens je veel sterkte en groetjes, Els

Annemarie en Merit zei

wat een mooie kaart, geen excuses want de bahandeling gaat nu voor alles, en dat kost heel wat energie...heel veel sterkte toegewenst!!
Fijn dat je er weer bij bent vandaag.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie stansjes heel veel sterkte met de bestralingen
groetjes ellen

Marjan zei

Mooi kaartje ne zo begrijpelijk dat je niet veel energie hebt, dus maak je maar nergens druk om behalve om jezelf. Die excuses zijn echt niet nodig.
Sterkte nog verder, de kop is eraf! xx

Jantine zei

Prachtige kaart, Ank en zuinig met je energie! Zorg goed voor jezelf,
Groetjes
Jantine DT 52WTC

!neke zei

Dat je geen energie hebt is wel te begrijpen!!!
Heel veel sterkte de komende weken.
Je kaartje mag er zeker zijn, fijn dat je weer bij bent !
Groeten Ineke
DT52WTC

Marjan zei

ik wip nog even aan om te zeggen dat ik net naar de uitvoering van hearts heb zitten kijken/luisteren op YouTube. Ik kende het niet! Heel mooi! En de heren van Led Zeppelin waren zichtbaar aangedaan, wat leuk.

Wybrich zei

Ank, ik wil je nog even heel veel sterkte wensen met de bestralingen!!
Gr Wybrich