Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 10 februari 2022

Kaarsen

 


Voor de maandelijkse challenge van 52WTC was ik te laat, ik had gewoon geen energie om een kaart te maken, maar ik vond het onderwerp wel erg leuk.
Aangezien het sinds dinsdag wat beter met me gaat heb ik er nu een kaart mee gemaakt en doe ik gewoon met de wekelijkse kaart mee.
Het frame met kaarsen heb ik 2x uitgestanst, een keer uit wit en een keer uit goud.
Uit de gouden stans de kaarsen weggeknipt, verder heb ik de vlammetjes met viltstift gekleurd.


De chemo viel me de eerste 2 dagen eigenlijk best mee, ik had geen heftige verschijnselen en was gelukkig ook totaal niet misselijk.
Daarna werd ik overvallen door extreme vermoeidheid/energiegebrek, een half uurtje wandelen was teveel van het goede en op een gegeven moment kon ik de trap haast niet meer op komen.
Ook kreeg ik last van maag en darmen.
Gelukkig is dat sinds een paar dagen een stuk verbeterd, ik kan weer een half uurtje wandelen en eten en drinken gaat ook weer prima.
Zo heb ik tenminste nog een paar dagen om weer te herstellen voor de volgende kuur die maandag a.s. weer zal worden toegediend.

Bedankt voor al de trouwe bezoekjes van iedereen ook als ik zelf niet reageer op jullie blogs.
Ik kijk wel overal maar heb gewoon de energie niet om overal te reageren.

groetjes van Ank

25 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een prachtige kaart en die stans geweldig Ank ook de grote Christmas heel mooi. Hoop echt voor je dat de heftige bijwerking nu weg blijven liefs xx

!neke zei

Ik vind hem geweldig !!!!
Take care !
Groeten Ineke
DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie sfeervolle kerstkaart met al die brandende kaarsjes Ank. Heel fijntjes dat frame en mooi achtergrondpapier heb je gebruikt. Fijn dat het nu weer ietsje beter gaat dan kun je weer even wat bijkomen. Heb je al op het blog van de Lift-challenge gekeken? We gaan jouw kaart liften, leuk hè? Sterkte.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Lenet zei

wow wat een gepriegel om die frames zo netjes op elkaar te krijgen zeg. Wel een goed idee om zo wat dimensie te creeren . heel mooi kaartje. Heel veel sterkte met je verdere chemo en ik hoop dat je er geen al te erge last van krijgt.

Eri zei

Oh, wat is dit een chique en prachtige kaart met al die kaarsjes, en de schitterende tekst!
Groetjes, Eri

Annemarie en Merit zei

Lieve Ank, wat vervelend dat de chemo je zulke nare bijverschijnsels geeft.
Toch nog zo'n leuk kaartje weten te maken, prachtig met al die kaarsjes.
Hopelijk ben je weer voldoende hersteld voor de volgende kuur..hou je taai!!!
Fijn dat je we meedoet deze week.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kaarsen stans leuk verwerkt op je kaart vind het knap hoor dat het je iedere keer toch weer lukt
ik wens je heel veel sterkte met de komende kuur hopelijk valt die ook mee
groetjes ellen

Diny zei

Ach....Ank....wat ontzetten naar dat je zo ziek was van de chemo.
En toch heb je nog zo'n prachtige kaart weten te maken....petje af hoor!
Groetjes en heel veel sterkte met de volgende chemo,
Diny

Marjan zei

Mooie kaart, met een chique touch! Gaaf dat achtergrond papier en de kaarsjes in het kader komen er zo mooi op uit.
Fijn dat je tussentijds je beter voelt en weer energie hebt enzo. Ik hoop dat dat zo zal blijven. Alvast sterkte voor de maandag, Ank. XX

gerrie zei

Wat sneu dat je je zo vervelend voelt ná de chemo Ank. Moeheid is zo erg en geen energie, ik voel met je mee. Als dit alles nu maar helpt en je het niet voor niets doet hé.Gelukkig heb je een leuke hobby waar je je mee kan afleiden.
De kaart is in ieder geval een mooie stijlvolle kaart geworden.
Lieve groetjes, Gerrie.

marian zei

Hall Ank,
Je hebt toch nog een prachtige kaart gemaakt met de kaarsjes. Fijn dat je nu weer een paar betere dagen hebt. En ik wens je veel sterkte voor de volgende kuur. Geeft niks hoor, en heel begrijpelijk dat je niet altijd kunt reageren. Rustig aan en beterschap gewenst.
groetjes van Marian.

carla zei

Een hele mooie kerstkaart met vele lichtpuntjes.
Prachtig gemaakt.
Niet eenvoudig, maar hou je sterk Ank.
Groetjes,
Carla

Elle-Jeanne zei

Mooie kerstkaart met de kaarsjes Ank.
Beterschap gewenst.
Groetjes Elle-jeanne

Margreet zei

Wat een mooie kaart met die kaarsjes in een frame.
Succes weer voor maandag.
xxx Margreet

Caroline Cards zei

Wat een prachtige kaart met die kaarsen in het frame! Heel leuk op dit achtergrondpapier en mooi met die gouden letters!
Alvast sterkte voor maandag!
groetjes, Caroline

Freubelmina zei

Wat een prachtige sjieke kaart met de mooie kaarsen maakte je Ank.
Heftige periode ga jij door meid, houd je haaks en een dikke (afstands)knuffel xx

Trijntje zei

Hoi Ank. Je kaart is prachtig. Erg mooi gemaakt. Fijn dat het je gelukt is o een kaart te maken. Heel fijn dat je weer opgeknapt bent en weer wat energie krijgt. Alvast veel sterkte voor maandag. Groeten Trijntje

Jantine zei

Wat een prachtige kaart, Ank. Wat ontzettend vervelend dat je geen energie had om aan de challenge mee te doen, maar je hebt wel echt een prachtige kaart gemaakt met al die kaarsen.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Nelleke zei

Gave kaart Ank. mooi met dat goud erbij. Sterkte maandag. Groetjes, Nelleke

Angélique zei

Een heel mooie strakke kerstkaart. Het goud maakt het geheel heel sierlijk.
Het is niet niets wat je moet doorstaan, maar het is voor een goed doel. Sterkte met de volgende kuur.

GerJanne zei

Wat een schitterende stans is dat! Prachtig tegen die donkere achtergrond.
Heel veel sterkte met alles....

Antjes kaartcreaties zei

Wat een prachtige kerstkaart Ank!!
Mooi de witte kaarsjes in het gouden frame.
Heel veel sterkte met de komende kuur.
Ik houd mijn vingers gekruist voor je.
Groetjes Antje

Ans Gilbert zei

Mooie, chique kerstkaart heb je gemaakt met deze leuke stansen,
wens je heel veel sterkte,
Groetjes
Ansx

Els zei

Een heftige tijd Ank maar je hebt ondanks je vermoeidheid een pracht kaart gemaakt. Ik weet dat het gouden kader netjes opplakken best lastig is, maar het is je heel goed gelukt.
Ik wens je sterkte voor maandag en hopelijk valt deze ook mee.
Groetjes, Els

Nicole Parmentier zei

Wat een mooi sprankelend kaartje Ank! Heel stijlvol.
Ik heb de ellende die je nu doorstaat van dichtbij meegemaakt bij mijn moeder. Kan me voorstellen dat weer tegen maandag opziet nu je je net weer wat beter begint te voelen. Heel veel sterkte weer komende week!