Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





woensdag 9 februari 2022

Probeersel

 


Op het Lift Challenge Blog gaan ze aan de slag met een kaart waarmee ik winnaar was in augustus vorig jaar.
Ik had beloofd er weer een post aan te wijden maar ik was het door mijn ziekte helemaal vergeten.
Vandaag nog gauw een kaart gemaakt maar ik moet bekennen dat het niet helemaal is wat ik ervan hoopte.
Ik wilde het echt even anders doen als toen.
Helaas heb ik nog niet de energie er nog eentje te proberen.
Het gaat inmiddels wel wat beter met me, ik ben een stuk minder moe, kan alweer een half uurtje wandelen maar een paar dagen geleden kon ik de trap haast niet op komen.

groetjes van Ank

18 opmerkingen:

carla zei

Ik had het gezien dat het voorbeeld van de liftchallenge jouw kaart was.
Een hele mooie, net als deze.
Prachtig gemaakt Ank.
Nog niet teveel hooi op je vork nemen. Rust is altijd belangrijk, zeker bij genezing.
Groetjes,
Carla

Cornelie zei

Nou wat ben jij een doorzetter. Nóg een kaart gemaakt ook. Wat super tof. Leg je de lat niet een beetje hoog? Wat is er mis met deze kaart? Ik vind hm mooi geworden.
Fijn dat je je iets beter voelt. Hou dat vast!

Margreet zei

Ik had je winnende kaart op het Lift Challenge Blog gezien en naar aanleiding daarvan wil ik proberen mee te doen. Die je nu laat zien is ook erg mooi, weer heel anders.
Wat fijn te lezen dat het weer wat beter met je gaat. Ga zo door!
xxx Margreet

Anita van Deur zei

Ook weer een hele mooie kaart Ank, net als de kaart waar je mee won. Fijn dat je nu weer meer kunt, stapje voor stapje Ank.
Liefs.

!neke zei

Fijn dat het wat beter gaat !!!
Ik vind de kaart zeker goed gelukt !!!
Groeten Ineke

Henriët zei

Ik vind hem erg leuk in deze kleurtjes!
Fijn dat je weer war meer energie hebt.
Groetjes van Henriët

Eri zei

Fijn dat het nu iets beter gaat! Denk nu maar vooral aan jezelf!
Je kaart is in ieder geval prachtig geworden!
Groetjes, Eri

Nelleke zei

En toch kan het heel goed hoor en is het ene leuke kaart. Daar wil ik mij ook nog aan wagen.
Gelukkig dat je weer iets vooruit gaat, Het is een pittige tijd voor je. Sterkte groetjes, Nelleke

Angélique zei

Ik vind je kaart mooi, zo gaaf dat jouw kaart gelift moet worden! Ik ga het ook proberen, ga ik voor het eerst mijn washitapejes gebruiken terwijl ik ze al jaren heb, haha.
Fijn dat je energieniveau stijgt en dat je je al beter voelt.

Freubelmina zei

Ik vind dat je een supermooie kaart maakte Ank,mag je tevreden over zijn.
Wat fijn dat er tenminste wel vooruitgang in je conditie komt meid, rustig aan hoor!
Lieve groetjes xx

Els zei

Al ben je nog niet helemaal fit Ank, ik vind het knap dat je toch een mooie kaart hebt kunnen maken.
Sterkte met de behandelingen en groetjes, Els

Elly zei

Je kaart is heel mooi, de kleuren ook, zo heerlijk zacht.
Fijn dat het weer ietsjes gaat en je hebt kunnen freubelen zelfs al.
Groetjes Elly

Caroline Cards zei

Het is een leuke kaart met mooi papier en bij elkaar passende kleuren!
Fijn dat het weer iets beter gaat. Houd vol Ank!
groetjes, Caroline

Lenet zei

ik vind hem wel heel mooi geworden hoor, prachtig papier en kleurtjes gebruikt.ik vind die hartjes ook gaaf.

Marjan zei

Super dat je toch nog een kaartje wilde maken voor je eigen challengekaart, ondanks dat je je zo naar voelde. Het is een mooi zacht kaartje geworden en je mag er echt wel tevreden over zijn!

Trijntje zei

Wat een leuke gelifte kaart dan je eigen kaart is dit geworden. Begrijpelijk dat je dit soort dingen nu vergeet
Je zit genoeg meer met jezelf. Veel sterkte. Groeten Trijntje

Nicole Parmentier zei

Ik vind deze versie wel heel leuk hoor Ank. Mooi dat je in plaats van effen papier bloemetjes gebruikt hebt. Heel mooi in deze lieve romantische kleurtjes. Ik vond je kaart ook echt superleuk om te liften. Nogmaals heel veel sterkte!!

marja kenter zei

Ach wat naar die chemo's ik hoop voor je dat het bij de volgende niet zo wordt overvallen als deze keer.
Maar je kaart is prachtig geworden, wat fijn dat je toch nog iets hebt kunnen doen.
Ik wens je heel veel sterkte.